Vanaf maandag 6 juni nieuwe Scoupy acties
-
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 24 times
Re: Vanaf maandag 6 juni nieuwe Scoupy acties
Koop ik vanmorgen de head en shoulders , gisteren vergeten. kan ik al niet meer indienen. Alleen met bon van gisteren. Lekker dan. Dus de fles gaat morgen retour naar KV
Spa & fruit heeft weer extra voorraad, van het rood naar het oranje
-
Sorry dat ik het zeg, maar wat sneu ditgreetje11 schreef:Koop ik vanmorgen de head en shoulders , gisteren vergeten. kan ik al niet meer indienen. Alleen met bon van gisteren. Lekker dan. Dus de fles gaat morgen retour naar KV

larry_flynt, de consument krijgt geen halve euro terug van Scoupy, maar het aankoopbedrag -/- € 0,50.
Zelfs met de bon van gisteren is het mij niet meer gelukt. Fles gaat dus terug.greetje11 schreef:Koop ik vanmorgen de head en shoulders , gisteren vergeten. kan ik al niet meer indienen. Alleen met bon van gisteren. Lekker dan. Dus de fles gaat morgen retour naar KV
de prijs is normaal 4,99 dus je zou normaal 4,49 terug krijgen ipv 50 cent, eerst goed lezen en dan pas klagenlarry_flynt schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wat sneu ditgreetje11 schreef:Koop ik vanmorgen de head en shoulders , gisteren vergeten. kan ik al niet meer indienen. Alleen met bon van gisteren. Lekker dan. Dus de fles gaat morgen retour naar KVIets terugbrengen omdat je geen halve euro korting rkijgt, hoe zielig ben je dan haha

Hahaha, LOL, wie is er nou zielig?larry_flynt schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wat sneu ditgreetje11 schreef:Koop ik vanmorgen de head en shoulders , gisteren vergeten. kan ik al niet meer indienen. Alleen met bon van gisteren. Lekker dan. Dus de fles gaat morgen retour naar KVIets terugbrengen omdat je geen halve euro korting rkijgt, hoe zielig ben je dan haha

Ik kreeg te weinig terug volgens het e-mail bericht van scoupy.
Dat zou betekenen dat ik 0,87 euro zou betalen ipv 0,50 cent voor een fles Spa fruit.
En ja daar stuur ik toch een e-mailtje achteraan.
Ieder zijn keuze
Dat zou betekenen dat ik 0,87 euro zou betalen ipv 0,50 cent voor een fles Spa fruit.
En ja daar stuur ik toch een e-mailtje achteraan.
Ieder zijn keuze
Groet,
Marieke
Marieke
-
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 24 times
we hebben het over €4,- en niet over 50 cent, je mag het proberen voor 50 centlarry_flynt schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wat sneu ditgreetje11 schreef:Koop ik vanmorgen de head en shoulders , gisteren vergeten. kan ik al niet meer indienen. Alleen met bon van gisteren. Lekker dan. Dus de fles gaat morgen retour naar KVIets terugbrengen omdat je geen halve euro korting rkijgt, hoe zielig ben je dan haha