Probeer Arla Naturals Yoghurt óf Drink Gratis
Probeer Arla Naturals Yoghurt óf Drink Gratis
Probeer Arla NATURALS Yoghurt óf Drink gratis!
Upload je kassabon en krijg het volledige aankoopbedrag terug van één pak Arla NATURALS Yoghurt óf Drink.
Arla NATURALS zijn lekkere, 100% natuurlijke, lichtzoete fruit- en drinkyoghurts, zonder kunstmatige toevoegingen.
De Arla NATURALS fruit- en drinkyoghurts bevatten geen riet- of bietsuiker, maar zijn natuurlijk gezoet met geconcentreerd druivensap, fruitextract of stevia-extract.
De Arla NATURALS halfvolle fruityoghurt is er in de smaken Rood fruit, Bosfruit en Mango. De Arla NATURALS magere drinkyoghurt is er in de smaken Rood fruit en Bosfruit.
Voorwaarden
• Alleen geldig op Arla NATURALS halfvolle yoghurt Rood fruit, Bosfruit en Mango 750 ml en Arla NATURALS magere drinkyoghurt Rood fruit en Bosfruit 1 l.
• Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel.
• Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
• Beperkt aantal verpakkingen te vergeven.
• Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon. De cashback wordt berekend over het daadwerkelijk betaalde bedrag.
• (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
• Indien deze Cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
• Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
• Deze geld-terug-actie is begonnen op 30-06-2016 (dit is tevens de eerste dag van de actieperiode) en eindigt op 31-07-2016.
https://static.scoupy.nl/arlanaturals/
Upload je kassabon en krijg het volledige aankoopbedrag terug van één pak Arla NATURALS Yoghurt óf Drink.
Arla NATURALS zijn lekkere, 100% natuurlijke, lichtzoete fruit- en drinkyoghurts, zonder kunstmatige toevoegingen.
De Arla NATURALS fruit- en drinkyoghurts bevatten geen riet- of bietsuiker, maar zijn natuurlijk gezoet met geconcentreerd druivensap, fruitextract of stevia-extract.
De Arla NATURALS halfvolle fruityoghurt is er in de smaken Rood fruit, Bosfruit en Mango. De Arla NATURALS magere drinkyoghurt is er in de smaken Rood fruit en Bosfruit.
Voorwaarden
• Alleen geldig op Arla NATURALS halfvolle yoghurt Rood fruit, Bosfruit en Mango 750 ml en Arla NATURALS magere drinkyoghurt Rood fruit en Bosfruit 1 l.
• Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel.
• Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
• Beperkt aantal verpakkingen te vergeven.
• Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon. De cashback wordt berekend over het daadwerkelijk betaalde bedrag.
• (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
• Indien deze Cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
• Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
• Deze geld-terug-actie is begonnen op 30-06-2016 (dit is tevens de eerste dag van de actieperiode) en eindigt op 31-07-2016.
https://static.scoupy.nl/arlanaturals/
Re: Probeer Arla Naturals Yoghurt óf Drink Gratis
Mijn GTA aanvraag (en die van een drietal collega Scoupy gebruikers) is afgekeurd:

Ik heb het product gisteren (03-07-2016) gekocht bij de AH XL.Reden: Aankoop datum niet in de actieperiode
De aankoopdatum op deze kassabon valt buiten de actieperiode, daarom kunnen wij jouw aanvraag helaas niet goedkeuren. Je vindt de actieperiode in de Cashback-coupon die bij dit product hoort.

De fusie met KIL begint z'n vruchten al af te werpen.Voorwaarden:
Deze geld-terug-actie is begonnen op 30-06-2016 (dit is tevens de eerste dag van de actieperiode) en eindigt op 31-07-2016.

een tijd terug heb ik mee gedaan aan een geld terug actie van deze producten.
Toen kon je geld terugvragen via Scoupy of via Korting is leuk.
Maar er stond toen bij dat je maar 1 keer geld kon terug vragen voor dit product. Zou dat nog steeds gelden?
Toen kon je geld terugvragen via Scoupy of via Korting is leuk.
Maar er stond toen bij dat je maar 1 keer geld kon terug vragen voor dit product. Zou dat nog steeds gelden?
Hier ook goedkeuring en vorige keer ook meegedaan.
Dan ga ik het nog een keer proberen.morrie schreef:Hier ook goedkeuring en vorige keer ook meegedaan.
Hier tweede halve prijs gekocht en krijg maar 99 cent terug, waardoor het dus 1+1 is, maar volgens mij moet je sowieso toch één hele verpakking vergoed krijgen?
Hoi Mariette, voor de Arla actie mag je per persoon 1 keer deelnemen, dus niet 1 keer per huishouden. Mijn excuses voor de verwarring. Groetjes .... van SCOUPY
Dus dan weten we allemaal het antwoord.
U heeft al deelgenomen , komt er te staan als mijn vriend op dezelfde laptop aan de actie mee wil doen...Mariette schreef:Hoi Mariette, voor de Arla actie mag je per persoon 1 keer deelnemen, dus niet 1 keer per huishouden. Mijn excuses voor de verwarring. Groetjes .... van SCOUPY