Nivea GTA bij AH (Let op gewijzigde producten)
Re: Nivea GTA bij AH (Let op gewijzigde producten)
Oeps, ik heb wel de deoroller meegenomen. Stond erbij in de display en heb ik het toch verkeerd gezien in kil voorwaarden?
zou het een foutje zijn van hun kant?
Dat ze vergeten zijn de deo's te vermelden in het lijstje, omdat de streepjescodes van douchespul moesten worden aangepast?
Ik hoop het, want ik heb vanmorgen voor de hele familie deo's gekocht en nog niet ingevuld
Dat ze vergeten zijn de deo's te vermelden in het lijstje, omdat de streepjescodes van douchespul moesten worden aangepast?
Ik hoop het, want ik heb vanmorgen voor de hele familie deo's gekocht en nog niet ingevuld
Heeft iemand voor mij een toevallig een screenshot van de oude versie? Graag pb. Alvastvoor het geval dat...
Want laat ik nou net juist die deo men en de silk schuim gekocht hebben.
Want laat ik nou net juist die deo men en de silk schuim gekocht hebben.
Groet,
Marieke
Marieke
Een printscreen zou niet nodig moeten zijn, want ze weten best dat er aanpassingen zijn geweest. Bovendien zou het kunnen zijn dat je pas in de winkel de actiedisplay tegenkomt, waar de deoroller gewoon in de actiedisplay staat.
Mailtje gestuurd over de gekochte deoroller en meteen antwoord dat door een fout van Nivea er helaas iets is misgegaan in het systeem. De aanvraag zal gewoon goedgekeurd worden.
Ik heb dezelfde mail als Lotje gehad:
Beste ...........,
Door een fout van Nivea is er helaas iets misgegaan in het systeem. Als u de aanvraag invoert zal deze wel gewoon goedgekeurd worden. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
P.......
Kortingisleuk.nl - Klantenteam
Beste ...........,
Door een fout van Nivea is er helaas iets misgegaan in het systeem. Als u de aanvraag invoert zal deze wel gewoon goedgekeurd worden. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
P.......
Kortingisleuk.nl - Klantenteam
ik heb zojuist telefoon gehad van Scoupy. Daar had ik heen gebeld, omdat ik van Korting is leuk geen telefoonnummer kon vinden.
Zij zou het navragen en mij terugbellen, dus netjes gedaan.
het was inderdaad een fout van hun kant en de aanvragen van de deo''s met de streepjescodes die gisteren werden vermeld, doen gewoon mee en worden vergoed.
Zij zou het navragen en mij terugbellen, dus netjes gedaan.
het was inderdaad een fout van hun kant en de aanvragen van de deo''s met de streepjescodes die gisteren werden vermeld, doen gewoon mee en worden vergoed.
Om het nog verwarrender te maken: hier in de display stond gewoon deodorant bij de actieproducten. Ook nog op de afbeelding. Raar dat die dus uit de AV gehaald is.