Nivea GTA bij AH (Let op gewijzigde producten)
Re: Nivea GTA bij AH (Let op gewijzigde producten)
Er staat een afbeelding van Deo invinsible op de actiepagina van korting is leuk
Er staat in de voorwaarden dat het gaat om bepaalde douche en deo pructen
Er staan DEO producten in de display
Er staan misschien wel DEO producten op de flyer.
Mensen lezen geen voorwaarden of hooguit voor de datum en het insturen. Niet welk product. Als het in een display staat of er bij de actie een afbeelding van staat gaan ze daar uiteraard vanuit. Ook als iemand dat eergisteren heeft gezien en overmorgen pas boodschappen gaat doen, gaat hij niet meer in de tussentijd kijken of de actievoorwaarden veranderd zijn.
Zo ontzettend dom weer dat ze dat nu gaan aanpassen en zeggen dat het niet klopt. Ik denk dat ze alles wel blijven en moeten vergoeden. Actie duurt ook niet lang
Er staat in de voorwaarden dat het gaat om bepaalde douche en deo pructen
Er staan DEO producten in de display
Er staan misschien wel DEO producten op de flyer.
Mensen lezen geen voorwaarden of hooguit voor de datum en het insturen. Niet welk product. Als het in een display staat of er bij de actie een afbeelding van staat gaan ze daar uiteraard vanuit. Ook als iemand dat eergisteren heeft gezien en overmorgen pas boodschappen gaat doen, gaat hij niet meer in de tussentijd kijken of de actievoorwaarden veranderd zijn.
Zo ontzettend dom weer dat ze dat nu gaan aanpassen en zeggen dat het niet klopt. Ik denk dat ze alles wel blijven en moeten vergoeden. Actie duurt ook niet lang
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Wow leuke actie!!
Ik dacht trouwens dat korting is leuk Scoupy was geworden. Nou de leukste acties komen toch nog op korting is leuk. Scoupy heeft niets bijzonders de laatste tijd.
Ik heb de NIVEA Hawaii Flower & Oil Douchegel 250ml meengenomen uit de display en een flyer. Er stonden bij ons ook deo producten in de display.
Ik dacht trouwens dat korting is leuk Scoupy was geworden. Nou de leukste acties komen toch nog op korting is leuk. Scoupy heeft niets bijzonders de laatste tijd.
Ik heb de NIVEA Hawaii Flower & Oil Douchegel 250ml meengenomen uit de display en een flyer. Er stonden bij ons ook deo producten in de display.
Kortingisleuk is vanochtend goedkeuringsmailtjes aan het verzenden.
Niet naar iedereen ik had juist een afkeuring te pakken terwijl de kassabon wel klopte.
Nu handmatig goedgekeurd dus misschien vandaag meer mensen last van, ze weten dat er weer een fout is en dat meer mensen een afkeuring krijgen.
Nu handmatig goedgekeurd dus misschien vandaag meer mensen last van, ze weten dat er weer een fout is en dat meer mensen een afkeuring krijgen.
Hier ook goedkeuring binnen, ik leg voortaan het gekochte artikel naast de kassabon voor de foto...kunnen ze meteen zien dat ik het gekocht heb...
Meestal staat bij KIL erbij dat je nog 1 product op hetzelfde IP adres mag aanvragen voor iemand die geen computer heeft. Ik doe dat altijd voor mijn ouders. Maar deze keer staat dit er niet bij. Dus ik neem de gok maar niet.
Ik heb ook nog geen mail gehad, morgen afwachten.