Probeer gratis Silan wasverzachter KIL
Re: Probeer gratis Silan wasverzachter KIL
Gisteren goedgekeurd en vandaag op de rekening, is ook vlot voor hun doen.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
4/7 Bericht dat het goed gekeurd zou zijn en ik in enkele dagen het geld zou kunnen ontvangen. Ipv het geld op mijn rekening weer een afkeuring voor hetzelfde item. Kil heeft weer een goed gevulde mailbox.
Hier hetzelfde.Famke schreef:4/7 Bericht dat het goed gekeurd zou zijn en ik in enkele dagen het geld zou kunnen ontvangen. Ipv het geld op mijn rekening weer een afkeuring voor hetzelfde item. Kil heeft weer een goed gevulde mailbox.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Snel reactie dat mijn bon wel aan de eisen voldoet en mijn deelname is geregistreerd en goedgekeurd, maar dat was het verhaal eerder ook al en toen kreeg ik toch weer de afwijzing. Ze houden het wel wazig of spannend.
Van de week afkeuring, toen nieuwe foto ingestuurd wat eigenlijk onzin was want alles stond er goed op en nu vandaag weer een afkeuring.
Dat had ik ook, ik heb even een mailtje gedaan en kreeg binnen 5 minuten reactie dat hij nu wel goedgekeurd was.ikka schreef:Van de week afkeuring, toen nieuwe foto ingestuurd wat eigenlijk onzin was want alles stond er goed op en nu vandaag weer een afkeuring.
-
misschien moeten ze bij korting is leuk even naar de pearl
hier ook afgekeurd na mail zelfde bon goedgekeurd
hier ook afgekeurd na mail zelfde bon goedgekeurd
Bij KiL is het inderdaad volstrekte onzin om de kassabon opnieuw te uploaden. Bij onterechte afkeuring direct gaan bellen of mailen.ikka schreef:Van de week afkeuring, toen nieuwe foto ingestuurd wat eigenlijk onzin was want alles stond er goed op en nu vandaag weer een afkeuring.
Goed ik dacht dat ik de enige was met een afkeuring, maar blijkbaar gaat er bij kortingisleuk iets fout als ik het zo lees. Kreeg net ook een mail dat ik niets meer hoef te doen en dat het nu is goedgekeurd.