Sophie100 schreef:Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
Kan natuurlijk ook een foutje van hun kant zijn.
In hun actievoorwaarden staat: Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon. We berekenen de Cashback over het daadwerkelijk betaalde bedrag.
Als je deze actie niet in combi met andere kortingsacties zou mogen gebruiken, zou dat er staan.
Ik zou eens even een mailtje sturen, en hun hierop wijzen. Kan nooit kwaad, toch?
Sophie100 schreef:Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
In hun actievoorwaarden staat: Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon. We berekenen de Cashback over het daadwerkelijk betaalde bedrag.
Als je deze actie niet in combi met andere kortingsacties zou mogen gebruiken, zou dat er staan.
Ik zou eens even een mailtje sturen, en hun hierop wijzen. Kan nooit kwaad, toch?
Als je even nadenkt in het voordeel van Scoupy staat het er precies goed. Je betaald 6 euro voor 2 producten. Dat is 3 euro per product. Je krijgt geld terug voor 1 product. Dus dat is 3 euro.
Als je even nadenkt in het voordeel van Scoupy staat het er precies goed. Je betaald 6 euro voor 2 producten. Dat is 3 euro per product. Je krijgt geld terug voor 1 product. Dus dat is 3 euro.
Nope, ook dan is 6€ het daadwerkelijk betaalde bedrag!! Wat zou anders de meerwaarde van de opmerking: mag in combi met andere aanbierdingen zijn?
In de folder van ah staat letterlijk '1+1 gratis'. Dan zou je toch denken dat je die ene van ah krijgt en van de andere het geld terug, indien je niet tevreden bent. Dat ah het als 50% korting vermeldt op de kassabon, kun je als consument toch niets aandoen? Misschien helpt het als men de bonus folder met de aanbieding meestuurt naar scoupy?
Lotje schreef:In de folder van ah staat letterlijk '1+1 gratis'. Dan zou je toch denken dat je die ene van ah krijgt en van de andere het geld terug, indien je niet tevreden bent. Dat ah het als 50% korting vermeldt op de kassabon, kun je als consument toch niets aandoen? Misschien helpt het als men de bonus folder met de aanbieding meestuurt naar scoupy?
Helaas houdt ook de AH de 50% regel aan. Staat in de bonus folder
2016-07-23 19.33.53.png (65.24 KiB) 5518 keer bekeken