Bankgiroloterij Gratis pakket twv 95 euro

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marieke

Re: Bankgiroloterij Gratis pakket twv 95 euro

Bericht door Marieke »

Tot wanneer zijn de bonnen geldig?
Groet,

Marieke
nicole86

Bericht door nicole86 »

Ik heb mij vrijdagavond aangemeld. Via de website kan je je laten terugbellen, dat heb ik zaterdag meteen ingevuld (eerste optie voor terugbellen was vandaag 11.00 uur). Ik werd vanochtend niet gebeld dus vanmiddag via de website gekozen voor de optie "bel mij nu". Vervolgens heb ik telefonisch opgezegd. In eerste instantie werd mij verteld dat augustus dan de laatste speelmaand was en ik dan twee maanden zou meespelen. Ik gaf aan dat ik mij twee werkdagen geleden heb aangemeld en nu wil afmelden en dus één maand wil meespelen. Dat leek erg moeilijk te zijn (dan zou augustus ook worden geïncasseerd en dan weer worden teruggestort). Daarna bleek het opeens toch mogelijk te zijn, als het goed is speel ik dus alleen de trekking van juli mee en wordt alleen in juli geïncasseerd :). Ik ben benieuwd of ik de vvv bon van €20 ontvang met daadwerkelijk maar 1 maand meespelen. Wordt vervolgd 8-)
sonnie

Bericht door sonnie »

ik heb gekozen voor een dagje uit voor 4 personen (weet iemand toevallig waaruit je dan kan kiezen?) ici paris bon van 10 euro en een multivlaai bon van 20 euro.
ben benieuwd of je de cadeaus snel opgestuurd krijgt, dan kunnen we nog in de vakantie nog een leuk dagje weg met de kinderen :)
Marieke

Bericht door Marieke »

sonnie schreef:ik heb gekozen voor een dagje uit voor 4 personen (weet iemand toevallig waaruit je dan kan kiezen?) ici paris bon van 10 euro en een multivlaai bon van 20 euro.
ben benieuwd of je de cadeaus snel opgestuurd krijgt, dan kunnen we nog in de vakantie nog een leuk dagje weg met de kinderen :)
Ik heb precies dezelfde dingen gekozen :)
Ik laat het wel weten zodra het binnen is
Groet,

Marieke
sonnie

Bericht door sonnie »

Marieke schreef:
sonnie schreef:ik heb gekozen voor een dagje uit voor 4 personen (weet iemand toevallig waaruit je dan kan kiezen?) ici paris bon van 10 euro en een multivlaai bon van 20 euro.
Ik heb precies dezelfde dingen gekozen :)
Ik laat het wel weten zodra het binnen is

wanneer heb jij je 'prijzen' bevestigd ?
Ronal

Bericht door Ronal »

Ik ben vooral benieuwd wat het dagje uit inhoudt
Sn00pie

Bericht door Sn00pie »

Je krijgt een code en dan kan je op basis van een dag een dagje uit kiezen... Ik had 2x4 kaartjes voor de dierentuin
Ronal

Bericht door Ronal »

Weet je nog waaruit je kon kiezen voor een dagje uit. Bijv Blijdorp of Burger's Zoo of zo
wbm.tilburg

Bericht door wbm.tilburg »

nicole86 schreef:Ik heb mij vrijdagavond aangemeld. Via de website kan je je laten terugbellen, dat heb ik zaterdag meteen ingevuld (eerste optie voor terugbellen was vandaag 11.00 uur). Ik werd vanochtend niet gebeld dus vanmiddag via de website gekozen voor de optie "bel mij nu". Vervolgens heb ik telefonisch opgezegd. In eerste instantie werd mij verteld dat augustus dan de laatste speelmaand was en ik dan twee maanden zou meespelen. Ik gaf aan dat ik mij twee werkdagen geleden heb aangemeld en nu wil afmelden en dus één maand wil meespelen. Dat leek erg moeilijk te zijn (dan zou augustus ook worden geïncasseerd en dan weer worden teruggestort). Daarna bleek het opeens toch mogelijk te zijn, als het goed is speel ik dus alleen de trekking van juli mee en wordt alleen in juli geïncasseerd :). Ik ben benieuwd of ik de vvv bon van €20 ontvang met daadwerkelijk maar 1 maand meespelen. Wordt vervolgd 8-)

Zo doe ik dat ook, kado's altijd gekregen, nooit een probleem gehad. :D, ook bij de vrienden- en postcodeloterij.
Gr. Wilma
shirly1984

Bericht door shirly1984 »

Ik heb vorig jaar met een andere actie meegedaan en nadat het eerste bedrag was geind, heb ik toen \online opgezegd via :

https://www.bankgiroloterij.nl/opzeggen ... mulier.htm
Plaats reactie