Scoupy Speciaal voor jou 7up mojito 100% gratis
Scoupy Speciaal voor jou 7up mojito 100% gratis
Ik heb speciaal voor jou: 7up mojito 100% gratis
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

Re: Scoupy Speciaal voor jou 7up mojito 100% gratis
En toen kreeg ik een afkeuring omdat ik deze al via een andere website heb gebruikt....
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

"Deze actie wordt via meerdere websites/online applicaties (Spotta/Kortingisleuk en SCOUPY) verspreid. In totaal kun je per persoon slechts één keer met deze actie meedoen, ongeacht de website/online applicatie."
Jammer hoor, scoupy wordt zo toch steeds minder leuk, is er eindelijk weer eens wat gratis krijgen we dit
Jammer hoor, scoupy wordt zo toch steeds minder leuk, is er eindelijk weer eens wat gratis krijgen we dit

Ik vind dat ze in dit geval wel coulant mogen zijn en jouw aanvraag alsnog moeten goedkeuren. Je hebt immers het mailtje ontvangen en anders hadden ze de verschillende databases met e-mailadressen van mensen die al via de verschillende sites hebben deelgenomen maar beter moeten checken. Nu zit jij met de gebakken peren. Als ik jou was zou ik ff een mailtje sturen naar Scoupy.Yakki schreef:En toen kreeg ik een afkeuring omdat ik deze al via een andere website heb gebruikt....
Ik kreeg dit voor de Belvita maar heb de 2e keer gewoon betaald gekregen.
Yakki, Ik heb contact gezocht met Scoupy over jouw afkeuring en je kunt hen e-mailen (feedback@scoupy.com), waarna je verder wordt geholpen.
Maar krijgt Yakki dan wel een vergoeding? Ik heb hem ook gekregen.Shiven schreef:Yakki, Ik heb contact gezocht met Scoupy over jouw afkeuring en je kunt hen e-mailen (feedback@scoupy.com), waarna je verder wordt geholpen.
Houd je ons op de hoogte Yakki?
Hier is die gewoon goedgekeurd.
Didaatje schreef:Maar krijgt Yakki dan wel een vergoeding? Ik heb hem ook gekregen.Shiven schreef:Yakki, Ik heb contact gezocht met Scoupy over jouw afkeuring en je kunt hen e-mailen (feedback@scoupy.com), waarna je verder wordt geholpen.
Houd je ons op de hoogte Yakki?
@Yakki, is je aanvraag alsnog goedgekeurd?Yakki schreef:En toen kreeg ik een afkeuring omdat ik deze al via een andere website heb gebruikt....
@Shiven, jij hebt contact opgenomen met Scoupy. Hadden ze gezegd dat de aanvraag alsnog wordt goedgekeurd?
Ik heb namelijk ook een afwijzing dit terwijl ik echt dacht dat ik nog een x mocht meedoen omdat het een "speciaal voor jou" coupon was.