Gratis Ras® Original van Aviko
Re: Gratis Ras® Original van Aviko
hallo
ik vind Ras niet lekker als je frites wil eten met snacks.
Maar een portie Ras met groenten en vlees, zodat je het eet als aardappelproduct, vind ik het goed te eten.
Het is frites, gemaakt van aardappelmeel, dus niet van aardappelen. Dus het is meer een puree die je proeft.
ik vind Ras niet lekker als je frites wil eten met snacks.
Maar een portie Ras met groenten en vlees, zodat je het eet als aardappelproduct, vind ik het goed te eten.
Het is frites, gemaakt van aardappelmeel, dus niet van aardappelen. Dus het is meer een puree die je proeft.
aardappelkroket of aardappelballetje geperst in vorm van een lang dun frietjeFlorence schreef:ik eet altijd gewone patat. Wat is dat voor iets RAS patat?
aviko, zijn vaak goedkope meel aardappelen of puree
. Gewoon je eigen vertrouwde frietboer 

bedankt voor jullie reacties. ik ben nog niet enthousiast. wel een bon aangevraagd, dus als er mensen zijn aan wie ik hem kan doorsturen?
Hier bij de ah niet gevonden. Misschien komt hij daar nog, vrees van niet (klein)
vandaag geprobeerd met saté'tjes erbij en rauwkost ( dus meer a la maaltijd dan snack )
maar het viel erg tegen
de eerste paar frietjes waren wel interessant en leuk maar op het eind kon ik geen RAS patat meer zien brrr
wat een vreemd spul zeg! en het zuigt echt veel te veel vet op! veel meer dan normale friet
maar het viel erg tegen

wat een vreemd spul zeg! en het zuigt echt veel te veel vet op! veel meer dan normale friet
kuikentje schreef:vandaag geprobeerd met saté'tjes erbij en rauwkost ( dus meer a la maaltijd dan snack )
maar het viel erg tegende eerste paar frietjes waren wel interessant en leuk maar op het eind kon ik geen RAS patat meer zien brrr
Kuikentje, probeer het eens in de oven. Dàn zijn ze veel smakelijker!
groet,
sanne.
groet,
sanne
sanne
-