Fijn dat het is goedgekeurdShiven schreef:Ja, goedkeuring voor het hele bedrag.
Vanaf woensdag 3 augustus bij SCOUPY 7 gratis A-merken proberen!
Re: Vanaf woensdag 3 augustus bij SCOUPY 7 gratis A-merken proberen!
Duurt het bij iemand ook zo lang voor het goedgekeurd is? Ik had het gisteravond rond 7 uur ingediend, maar heb nog steeds niets ontvangen.
Ook hier nog niet Sophie100. Blijkbaar is het drukSophie100 schreef:Duurt het bij iemand ook zo lang voor het goedgekeurd is? Ik had het gisteravond rond 7 uur ingediend, maar heb nog steeds niets ontvangen.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Dan wachten we nog maar even af.feelings schreef:Ook hier nog niet Sophie100. Blijkbaar is het drukSophie100 schreef:Duurt het bij iemand ook zo lang voor het goedgekeurd is? Ik had het gisteravond rond 7 uur ingediend, maar heb nog steeds niets ontvangen.
Leuk, ik heb gisteren alles kunnen vinden (ook de Kruid & Pit kaas) en inmiddels goedkeuring gekregen van alles
Jillz was blijkbaar bij AH in de aanbieding van 4,99 voor 3,74 en in het overzicht staat dat ik gewoon 2,50 euro terug krijg!
Goedkeuring duurde wel iets langer dan normaal inderdaad, ze hebben het vast erg druk.
Jillz was blijkbaar bij AH in de aanbieding van 4,99 voor 3,74 en in het overzicht staat dat ik gewoon 2,50 euro terug krijg!
Goedkeuring duurde wel iets langer dan normaal inderdaad, ze hebben het vast erg druk.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Geld al weer op mijn rekening. Zelfs het overmaak mailtje kwam later dan het moment dat het al op mijn rekening stond.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier ook. Er stond al netjes 12 euro op mijn rekening.Famke schreef:Geld al weer op mijn rekening. Zelfs het overmaak mailtje kwam later dan het moment dat het al op mijn rekening stond.
Mailtje van Scoupy:
"Bedankt voor je bericht.
Onze excuses dat je aanvraag is afgekeurd. Dit is ten onrechte, we zien dat er iets verkeerd gegaan is. Je ontvangt daar spoedig bericht over.
Met vriendelijke groet,
SCOUPY Klantenservice "
"Bedankt voor je bericht.
Onze excuses dat je aanvraag is afgekeurd. Dit is ten onrechte, we zien dat er iets verkeerd gegaan is. Je ontvangt daar spoedig bericht over.
Met vriendelijke groet,
SCOUPY Klantenservice "
Een nieuwe Scoupy-mijlpaal: gisteren ruim 55.000 cashback-aanvragen!
https://www.facebook.com/scoupy.nederland/?fref=ts
https://www.facebook.com/scoupy.nederland/?fref=ts