schooltas - ouders van nu
schooltas - ouders van nu
https://www.oudersvannu.nl/schooltas/aa ... m_content=
Ouders van nu schooltas aanvragen
Gaat jouw kind (bijna) naar de basisschool?
Vraag dan de gratis Ouders van Nu schooltas aan!
Vul je volledige gegevens in en haal de tas vol cadeautjes op bij een Bruna-winkel bij jou in de buurt.
Op de website Oudersvannu.nl kun je als bezoeker de Schooltas gratis aanvragen. De Schooltas kun je aanvragen voor je eigen (kind)eren in de leeftijdscategorie 3,5 tot en met 12 jaar.
Na aanmelding neemt Sanoma telefonisch contact met je op onder andere om de door jou ingevulde gegevens te valideren en in verband met aanbiedingen van Sanoma en door haar geselecteerde derden. Als je benaderd wordt door ons en onze geselecteerde partners zal altijd eerst het Bel-me-niet Register gehanteerd worden. Je staat ervoor in dat de door jou ingevulde gegevens juist zijn. Mocht blijken dat dit niet het geval is dan heeft Sanoma het recht om jouw aanvraag uit te sluiten van deelname.
Na aanvraag, ontvang je per mail dan wel per post een ophaalkaart, waarmee je de Schooltas kunt ophalen. De Schooltas kun je ophalen bij ieder gewenst Bruna-filiaal (m.u.v. Bruna-filialen op stationslocaties) tegen inlevering van de ophaalkaart.
Ouders van nu schooltas aanvragen
Gaat jouw kind (bijna) naar de basisschool?
Vraag dan de gratis Ouders van Nu schooltas aan!
Vul je volledige gegevens in en haal de tas vol cadeautjes op bij een Bruna-winkel bij jou in de buurt.
Op de website Oudersvannu.nl kun je als bezoeker de Schooltas gratis aanvragen. De Schooltas kun je aanvragen voor je eigen (kind)eren in de leeftijdscategorie 3,5 tot en met 12 jaar.
Na aanmelding neemt Sanoma telefonisch contact met je op onder andere om de door jou ingevulde gegevens te valideren en in verband met aanbiedingen van Sanoma en door haar geselecteerde derden. Als je benaderd wordt door ons en onze geselecteerde partners zal altijd eerst het Bel-me-niet Register gehanteerd worden. Je staat ervoor in dat de door jou ingevulde gegevens juist zijn. Mocht blijken dat dit niet het geval is dan heeft Sanoma het recht om jouw aanvraag uit te sluiten van deelname.
Na aanvraag, ontvang je per mail dan wel per post een ophaalkaart, waarmee je de Schooltas kunt ophalen. De Schooltas kun je ophalen bij ieder gewenst Bruna-filiaal (m.u.v. Bruna-filialen op stationslocaties) tegen inlevering van de ophaalkaart.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: schooltas - ouders van nu
Deze actie loopt al ruim een jaar.
Dus voor wie hem vorig schooljaar al aan heeft gevraagd zie de voorwaarden.
Per kind kun je slechts één keer een Schooltas aanvragen en ophalen.
Dus voor wie hem vorig schooljaar al aan heeft gevraagd zie de voorwaarden.
Per kind kun je slechts één keer een Schooltas aanvragen en ophalen.
Per kind kun je slechts één keer een Schooltas aanvragen en ophalen
Ja dat staat er maar, is dat
1 x per school kalender jaar
of
1 x vanaf 3,5 jaar leeftijd
Ik heb het toch wel ingevuld want de vorige tas is na 1 jaar op school sporten wel versleten
Zit ook veel reclame in de tas. Ik denk dat ze de tassen wel
alleen daarom wel uitgeven
Ja dat staat er maar, is dat
1 x per school kalender jaar
of
1 x vanaf 3,5 jaar leeftijd
Ik heb het toch wel ingevuld want de vorige tas is na 1 jaar op school sporten wel versleten
Zit ook veel reclame in de tas. Ik denk dat ze de tassen wel
alleen daarom wel uitgeven
-
Aangezien hij het hele schooljaar door nog online stond leek het mij daarom geen nieuwe actie voor een nieuw schooljaar oid.
Maar of er echt controle op is geen idee. Je kan het proberen natuurlijk.
Maar of er echt controle op is geen idee. Je kan het proberen natuurlijk.
Vandaag de ophaal kaart via de mail ontvangen
Vanaf vandaag kun je de GRATIS Ouders van Nu Schooltas voor je kind ophalen bij Bruna!
Hoe haal je de Ouders van Nu Schooltas op?
1. Download alle afbeeldingen van deze e-mail.
2. Print deze e-mail uit en ga hiermee naar een Bruna bij jou in de buurt (m.u.v. stationslocaties).
Kijk op http://www.bruna.nl voor de dichtstbijzijnde winkel.
Wil je de ophaalkaart per post ontvangen, klik dan hier. Hij wordt dan binnen 15 werkdagen thuisbezorgd
Heel veel plezier met de tas en op school!
Vanaf vandaag kun je de GRATIS Ouders van Nu Schooltas voor je kind ophalen bij Bruna!
Hoe haal je de Ouders van Nu Schooltas op?
1. Download alle afbeeldingen van deze e-mail.
2. Print deze e-mail uit en ga hiermee naar een Bruna bij jou in de buurt (m.u.v. stationslocaties).
Kijk op http://www.bruna.nl voor de dichtstbijzijnde winkel.
Wil je de ophaalkaart per post ontvangen, klik dan hier. Hij wordt dan binnen 15 werkdagen thuisbezorgd
Heel veel plezier met de tas en op school!
Hier zat een zakje knijpfruit in, een Donald Duck van 2015, een magazine Naar School van 2015, een kleurplaat van Center Parks met kortingscode, een folder van Bulbby met kortingscode geldig tot 1.7. 2016 en een Start2Camp magazine van 2016 ( lijkt op een soort reiscatalogus, maar kost blijkbaar 6.95 Euro), een kek mama folder en natuurlijk het tasje....en nog een aanmeldformulier voor een ander kindje voor het tasje.
Ik weet dat de inhoud kan variëren, maar verlopen kortingscode?
Ik weet dat de inhoud kan variëren, maar verlopen kortingscode?
-
Zit er geen Bruna cadeaukaart meer in?
Voor de rest vind ik het niet interessant genoeg om het nogmaals te bestellen.
En zo te lezen is dit nog oude voorraad zoals ik al dacht en worden er niet elk schooljaar nieuwe gemaakt.
Voor de rest vind ik het niet interessant genoeg om het nogmaals te bestellen.
En zo te lezen is dit nog oude voorraad zoals ik al dacht en worden er niet elk schooljaar nieuwe gemaakt.
Bij mij zat geen Bruna cadeaukaart in. Ik heb nog op foto's van recente inhoud gezocht, maar de meeste foto's en reviews op blogs zijn van vorig jaar. Bruna staat wel nu als sponsor op de site, maar misschien zitten de cadeaukarten niet altijd in en maakt de Bruna de tasjes eerst op die ze nog hebben liggen, dus is het sowieso niet overal hetzelfde.
hier ook 1 tas opgehaald .
Had er voor beide kinderen 1 besteld en heb ook 2 ophaalkaarten gekregen.
maar helaas bij onze Bruna (borne) hadden ze er nog maar 1.
Moest dus 1 van de kinderen teleur stellen want, er zit verder geen bruna meer in de buurt
LET OP de Datum van
het Knijpfruit.
Die bij ons in de tas zat is houdbaar tot 1 Sept 2016
Had er voor beide kinderen 1 besteld en heb ook 2 ophaalkaarten gekregen.
maar helaas bij onze Bruna (borne) hadden ze er nog maar 1.
Moest dus 1 van de kinderen teleur stellen want, er zit verder geen bruna meer in de buurt
LET OP de Datum van
het Knijpfruit.
Die bij ons in de tas zat is houdbaar tot 1 Sept 2016
Kunnen ze de tas dan niet nabestellen, of ben je er niet zo vaak bij een Bruna in de buurt? Nu ja, heel eerlijk gezegd mis je er ook niets aan, maar is wel lullig als er maar één kind iets krijgt.
Knijpfruit is hier al op, dat werd haast ter plekke uit de tas geplukt, kreeg niet de kans om te kijken. Vond het niet echt op een kind gericht met al die folders en ( oudere) tijdschriften.
Knijpfruit is hier al op, dat werd haast ter plekke uit de tas geplukt, kreeg niet de kans om te kijken. Vond het niet echt op een kind gericht met al die folders en ( oudere) tijdschriften.