Gratis HEMA appeltaart voor klanten van Essent
-
Re: Gratis HEMA appeltaart voor klanten van Essent
dat was van korte duur................
Deze actie is afgelopen
Helaas kunt u geen gratis appeltaart meer bestellen als klant van Essent. Houd onze website in de gaten voor nieuwe klantacties.
Deze actie is afgelopen
Helaas kunt u geen gratis appeltaart meer bestellen als klant van Essent. Houd onze website in de gaten voor nieuwe klantacties.
-
de twee werkdagen zijn in elk geval al verstreken......de meesten zullen het zondag of zaterdag al ingevuld hebben..... Dus ze mogen wel eens actie ondernemen....liamito schreef:Iemand al een mail gehad?
Trouwens, overstappen loont, bij Nuon krijg je nu 4 bioscoopbonnen twv in totaal 40 euro kado, als je 1 jaar stroom en gas afneemt daar....elk jaar overstappen is dus slim!
-
net reactie gehad dat wegens succes de appeltaarten op zijn
over 2 week krijg ik de voucher voor de appeltaart
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Die heb ik nu ook ja. Al zullen ze wel bedoelen dat de vouchers op zijn.bigmamma30 schreef:net reactie gehad dat wegens succes de appeltaarten op zijn
4 bioscoopbonnen tvw €40 is nog een lachertje. Als je verschillende vergelijkingssites naast elkaar legt, kun je op de eindafrekening flink wat besparen. Ik doe het elk jaar en krijg sowieso mijn bonus (ca. €200,- afhankelijk van de aanbieding) + beetje van het teveel betaalde terug. Maandbedrag blijft gelijk en qua verbruik ook geen grote verschillen.Peter Hendriks schreef:de twee werkdagen zijn in elk geval al verstreken......de meesten zullen het zondag of zaterdag al ingevuld hebben..... Dus ze mogen wel eens actie ondernemen....liamito schreef:Iemand al een mail gehad?
Trouwens, overstappen loont, bij Nuon krijg je nu 4 bioscoopbonnen twv in totaal 40 euro kado, als je 1 jaar stroom en gas afneemt daar....elk jaar overstappen is dus slim!
Elk jaar overstappen loont sowieso, maar niet voor 4 biosbonnen. Van €200 kun je vaker naar de bios met alles erop en eraan
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Famke84 schreef:4 bioscoopbonnen tvw €40 is nog een lachertje. Als je verschillende vergelijkingssites naast elkaar legt, kun je op de eindafrekening flink wat besparen. Ik doe het elk jaar en krijg sowieso mijn bonus (ca. €200,- afhankelijk van de aanbieding) + beetje van het teveel betaalde terug. Maandbedrag blijft gelijk en qua verbruik ook geen grote verschillen.Peter Hendriks schreef:de twee werkdagen zijn in elk geval al verstreken......de meesten zullen het zondag of zaterdag al ingevuld hebben..... Dus ze mogen wel eens actie ondernemen....liamito schreef:Iemand al een mail gehad?
Elk jaar overstappen loont sowieso, maar niet voor 4 biosbonnen. Van €200 kun je vaker naar de bios met alles erop en eraan
Ik stap ook elk jaar over naar wie mij een bonus biedt van 150 tot 200 euro extra. Uiteraard waar ik ook minstens hetzelfde blijf betalen per maand. Liefst nog ietsje minder. En dat werkt elk jaar uitstekend!! Ik dacht ook al 4 bioscoopbonnen??
Appeltaart zojuist opgehaald. Het scannen van de code verliep wat lastig, maar handmatig invoeren van de code lukte prima.
had je de appeltaart wel besteld via de site
of kan je met een print van de mail met de code een appeltaart gaan kopen?
of kan je met een print van de mail met de code een appeltaart gaan kopen?