De dicht bij zijnde bruna vanaf ons huis is bijna 10 km hier vandaan.
Ik ga niet 10 km op de fiets heen en 10 km terug voor een rugtasje
schooltas - ouders van nu
Re: schooltas - ouders van nu
Is een leuk idee van Ouders van Nu, maar zoals al eerder in dit topic is het tasje meer gericht op de ouders dan de kinderen zelf.
Ik heb 2 tasjes aangevraagd, voor jongen en meisje.
Zie foto's hieronder. Het tasje is duidelijk oud. Een bedrukte etui die je kunt aanvragen (*gratis met €3,95 verzendkosten) is verlopen op 1-7-2016.
Donald Duck zijn laatste nummers van 2015, dat vinden we niet erg.
Maar om nu nog een campinggids toe te voegen terwijl de scholen weer beginnen en de actie daar ook op gericht is??!! Dit laatste kan ik er absoluut niet uit halen. Oftewel niet de moeite waard, mits je een gratis extra gym-/zwemtas wilt.
Zie foto's hieronder. Het tasje is duidelijk oud. Een bedrukte etui die je kunt aanvragen (*gratis met €3,95 verzendkosten) is verlopen op 1-7-2016.
Maar om nu nog een campinggids toe te voegen terwijl de scholen weer beginnen en de actie daar ook op gericht is??!! Dit laatste kan ik er absoluut niet uit halen. Oftewel niet de moeite waard, mits je een gratis extra gym-/zwemtas wilt.
Re: schooltas - ouders van nu
Famke84 schreef:Is een leuk idee van Ouders van Nu, maar zoals al eerder in dit topic is het tasje meer gericht op de ouders dan de kinderen zelf.
Nu ben ik toch benieuwd tot wanneer het knijpfruit houdbaar was bij jou...