Topic-titel aangepast door moderator
Nog geen fashionkaart member? meld je aan op www. charles-Voegele.nl en ontvang en waardebon van 10,-- euro binnen enkele dagen na aanmelden. Na ontvangst 2 maanden geldig. Niet online te besteden.Geen minimaal aankoopbedrag! Al member maar geen mailadres achter gelaten? Ook dan na aanmelden de 10,--!
Bij aanmelden nieuwsbrief Charles Vögele €10 korting bij besteding €50
Re: verdien 10,-- te besteden bij Charles Vögele
Hmm, als ik bij de voorwaarden kijk zie ik:
NU AANMELDEN VOOR DE NEWSLETTER
EN EUR 10.- ONTVANGEN*
*Geldig in alle filialen van Charles Vögele in Nederland
en in de onlineshop op een aankoop vanaf € 50.–.
Dus een minimaal aankoop bedrag van 50 euro, maar wel online te gebruiken.
NU AANMELDEN VOOR DE NEWSLETTER
EN EUR 10.- ONTVANGEN*
Dus een minimaal aankoop bedrag van 50 euro, maar wel online te gebruiken.
https://www.charles-voegele.nl/nl-NL/newsletter?email= Hier staat dat die €10 korting pas geldig is als je €50 besteedt
-
WEL minimum aankoopbedrag.....50 euro!!!! het staat er een beetje raar....Charlotte schreef:Nog geen fashionkaart member? meld je aan op www. charles-Voegele.nl en ontvang en waardebon van 10,-- euro binnen enkele dagen na aanmelden. Na ontvangst 2 maanden geldig. Niet online te besteden.Geen minimaal aankoopbedrag! Al member maar geen mailadres achter gelaten? Ook dan na aanmelden de 10,--!
-
klopt inderdaad, heb ik zojuist ook gezien....50 euro minimum aankoopbedrag, zowel in de winkel, als onlineSophie100 schreef:https://www.charles-voegele.nl/nl-NL/newsletter?email= Hier staat dat die €10 korting pas geldig is als je €50 besteedt
Re: Bij aanmelden nieuwsbrief Charles Vögele €10 korting bij besteding €50
Kan er misschien verschil zitten tussen registreren met de fashionkaart(in de winkel ophalen en dan registreren) of aanmelden voor de nieuwsbrief?
Voor het registreren van de kaart moet je nml. een nummer invullen.
Dat zou kunnen ja, maar ik kan op hun website of ergens anders online helemaal niets over de door de OP vermelde actie vinden. Misschien is dit een actie met de fashion kaart die in de winkels zelf te vinden is.testpiet schreef:Kan er misschien verschil zitten tussen registreren met de fashionkaart(in de winkel ophalen en dan registreren) of aanmelden voor de nieuwsbrief?
Helaas zit er geen Charles Vögele winkel in mijn directe omgeving om even naar toe te gaan om dit te checken.
Ik heb maar meteen een digitale fashioncard aangevraagd en via de mail gekregen.
De 10 euro korting krijg je later bij inschrijven nieuwsbrief.
De 10 euro korting krijg je later bij inschrijven nieuwsbrief.