Van Haver Tot... GTA
Re: Van Haver Tot... GTA
2 september en nog steeds geen geld retour. Op mails die ik gestuurd heb wordt niet gereageerd. Zijn er nog meer mensen die geen geld retour hebben gekregen?
Groet,
Roon
Groet,
Roon
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik heb uiteindelijk na een keer of tig mailen mijn geld teurg gehad. Ging zeker niet soepel.Roon schreef:2 september en nog steeds geen geld retour. Op mails die ik gestuurd heb wordt niet gereageerd. Zijn er nog meer mensen die geen geld retour hebben gekregen?
Groet,
Roon
-
Hier idem dito. Geen reactie op mails, geen geld retour.
Mijn moeder heeft ook nog niets retour.
Mijn moeder heeft ook nog niets retour.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
De GTA is twee maanden geleden al geëindigd dus verder zoeken hoeft niet meer, tenzij je ze heel lekker vind natuurlijk, dan kun je ze vinden bij de Jumbo.sjaak van de Hoek schreef:kan ze nergens vinden
-
Ik heb deze man inmiddels meerdere keren gemaild maar zonder reactie..marjootje83 schreef:Mailen kan naar (de eigenaar)?
hschoemaker@vanhavertot.nl
-
die man is druk met zijn 1 manszaak, om van haver gort te maken, denk ik....of zoiets...eva91 schreef:Ik heb deze man inmiddels meerdere keren gemaild maar zonder reactie..marjootje83 schreef:Mailen kan naar (de eigenaar)?
hschoemaker@vanhavertot.nl
-
Zelf heb ik in het verleden contact gehad via: Ilona Annema <iannema@food4.nl> heb ik even opgezocht....had ook problemen, die waren naderhand opgelost...succes!