Pritt glitterstick 100% Refund
Re: Pritt glitterstick 100% Refund
Ik kreeg vandaag ook onderstaande mail dat het bedrag is overgeschreven naar mijn rekening. Had gewoon een verpakking van 3.99 euro gekocht bij intertoys en dit op de website ingevuld.
Het heeft dus precies 4 weken geduurd, maar het geld is netjes bijgeschreven. Goede actie dus!
Het heeft dus precies 4 weken geduurd, maar het geld is netjes bijgeschreven. Goede actie dus!
Beste JELLE,
Hartelijk dank voor uw deelname aan de Pritt GlitterSticks actie.
Op 30/09/2016 hebben we een bedrag van € 3.99 gestort op het bankrekeningnummer dat eindigt op ****, op naam van ***************.
Wilt u zo vriendelijk zijn om na te zien of uw dit bedrag heeft ontvangen?
Het is mogelijk dat dit bedrag pas ruim een week na onze storting op uw bankrekening staat, dit is afhankelijk van uw bank.
Met vriendelijke groeten,
Het Marketing Team Pritt
Geen HighCo-Data, maar afkomstig van Belgische bankrekening ten name van: Henkel c/o Address System
Famke schreef:Zo te zien zal High Co de actie verwerken (gezien de 4-8 weken)
ik heb op 21-09 een verpakking van 5,50 gekocht bij een kantoorboekhandel en op die dag ingevuld op de site.
Nog geen geld terug.
Nog geen geld terug.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Zou ik toch een berichtje sturen Petra11.
Ik heb net vandaag ook het eerder berichtje ontvangen dat ik geld terug ontvang in max een week van hun. Begin okt gekocht.
Ik heb net vandaag ook het eerder berichtje ontvangen dat ik geld terug ontvang in max een week van hun. Begin okt gekocht.
bij de vragen (faqs) staat dat je het geld binnen 4 tot 8 weken retour krijgt.
Ik wacht dan nog maar een week of wat.
Duurt wel lang inderdaad en de stiften vind ik tegen vallen.
Ik hoop dat ik het geld terug krijg. Ik had een blister zonder de actie-sticker, daarom ga ik nog maar niet mailen.
Ik wacht dan nog maar een week of wat.
Duurt wel lang inderdaad en de stiften vind ik tegen vallen.
Ik hoop dat ik het geld terug krijg. Ik had een blister zonder de actie-sticker, daarom ga ik nog maar niet mailen.
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Ik krijg t niet ingevuld. Zegt steeds dat t aankoopbedrag niet goed is. Wat hebben jullie ingevuld? met punt of komma of zonder
overigens gekocht bij trekpleister
overigens gekocht bij trekpleister