Je kunt het proberen bij consumentenservice@apromoties.nlkuikentje schreef:Net met Purina gebeld en ze weten niet hoeveel er nog over zijn aangezien het een extern bureau doet en ze er geen inzicht in heeft en alleen een seintje krijgt zodra het op is.
GTA Gratis Purina one 450 of 800 gram
Re: GTA Gratis Purina one 450 of 800 gram
Esther p, wat bedoel je daarmee? Zijn ze daar in de aanbieding? Ik heb bij Jumbo niets gezien.
Dank je wel Esther p. Ik begrijp wat je bedoelt;) Helaas hebben wij alleen een Jumbo in ons dorp en geen Deen.
3000 cashbacks nog niet bereikt blijkbaar, je kan nog steeds reageren.....
Thx om dit nog even te melden net nog in kunnen vullen en we maken er weer iemand blij mee.
Had eerlijk gezegd verwacht dat het harder zou gaan en dat ze al over de 3000 cashbacks zaten, dus echt een meevaller.
Had eerlijk gezegd verwacht dat het harder zou gaan en dat ze al over de 3000 cashbacks zaten, dus echt een meevaller.
-
Nog steeds in te vullen.
Nu weet ik niet of het aantal nog niet bereikt is, maar lijkt me dan dat de actie offline wordt gehaald.
Nu weet ik niet of het aantal nog niet bereikt is, maar lijkt me dan dat de actie offline wordt gehaald.
Is wel een beetje raar dat ze die 3000 nog niet bereikt hebben......Je zou denken, is binnen 'n paar dagen bereikt...moontjemoon schreef:Nog steeds in te vullen.