100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mario

Re: 100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)

Bericht door Mario »

Da's vreemd ja, in de voorwaarden staat dat het morgen begint, maar bij alle producten is het metertje al van 100% af......
toch maar even wachten voor de zekerheid.... ;)
Misschien lopen die metertjes terug als iemand het indient, mensen die denken dat het nu al gekocht mag worden.....en morgen wordt het ;) afgekeurd????
Laatst gewijzigd door Mario op zo 04 dec 2016, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Mario

Re: 100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)

Bericht door Mario »

;) Succes.
Laatst gewijzigd door Mario op zo 04 dec 2016, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Deezers

Bericht door Deezers »

Net even gekeken in de supermarkt welke varianten verkrijgbaar zijn en ik ga voor de zekerheid maar naar een grote winkel. :lol:
Voor zover ik kan zien is alleen de Persil Caps morgen 2e gratis bij de AH, dus als je er daar 1 van pakt is er niks aan de hand. De rest van de producten doet niet mee.
Mario

Bericht door Mario »

Deezers schreef:Net even gekeken in de supermarkt welke varianten verkrijgbaar zijn en ik ga voor de zekerheid maar naar een grote winkel. :lol:
Voor zover ik kan zien is alleen de Persil Caps morgen 2e gratis bij de AH, dus als je er daar 1 van pakt is er niks aan de hand. De rest van de producten doet niet mee.
Je kan er ook gewoon 2 pakken volgens de voorwaarden(mag icm andere acties gebruikt worden) dan heb je 2 producten Persil Caps, en krijg je zo'n 3 euro terug(in plaats van 6 euro)
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Nagevraagd bij Scoupy (better safe then sorry) en alles kan inderdaad op 1 kassabon.
Deezers

Bericht door Deezers »

Mario schreef:
Deezers schreef:Net even gekeken in de supermarkt welke varianten verkrijgbaar zijn en ik ga voor de zekerheid maar naar een grote winkel. :lol:
Je kan er ook gewoon 2 pakken volgens de voorwaarden(mag icm andere acties gebruikt worden) dan heb je 2 producten Persil Caps, en krijg je zo'n 3 euro terug(in plaats van 6 euro)
Ik heb nog veel wasmiddel van vorige acties, dus dat is mij dan geen 3 euro waard. Met deze actie was ik in mijn eentje waarschijnlijk heel 2017 al gratis :lol: En er zullen vast nog wel meer acties komen. Die persil Caps zijn dit jaar ook al een paar keer geweest.
riskje

Bericht door riskje »

Ben heel benieuwd hoeveel er in te dienen zijn... Meestal is het bij scoopy toch dat als je het dezelfde dag nog gekocht hebt en het balkje is rood, dat het dan nog mag??
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

In de berichten hiervoor staan ongeveer de aantallen per merk die iemand had ontdekt. Als het balkje rood of oranje is kan je het inderdaad nog indienen zolang de coupon/site nog actief is.
hoefsmid

Bericht door hoefsmid »

de aankondiging is er al weer afgehaald. Ik geloof niet dat ik ga kopen, want ik vertrouw het niet.
hoefsmid

Bericht door hoefsmid »

het staat er ondertussen ook weer op.
Plaats reactie