Mega tijdschriftenpakket digitaal 34 titels. OP 5 DECEMBER.
Mega tijdschriftenpakket digitaal 34 titels. OP 5 DECEMBER.
Via de VT Wonen adventskalender en tijdschrift.nl
http://www.vtwonen.nl/feestkalender/2-m ... 34-titels/
Ter waarde van 30 euro.
Titels:Ariadne at Home Brocante, AutoWeek Classics, Ariadne at Home, AutoWeek, GTO, Zo Zit Dat, Donald Duck, Eigen Huis & Interieur, Feeling Wonen, Feeling, Flair België, Flair, Flow, Flow International, Kek Mama, Libelle, Libelle Special, Libelle België, Libelle Lekker!, LINDA., Margriet, Margriet Special, Nouveau, Ouders van Nu Magazine, Ouders van Nu Special, Fashionista, Story, Tina, VIVA, VIVA Mama, Veronica Magazine, vtwonen, WONEN Landelijke Stijl, Stijlvol Wonen
http://www.vtwonen.nl/feestkalender/2-m ... 34-titels/
Ter waarde van 30 euro.
Titels:Ariadne at Home Brocante, AutoWeek Classics, Ariadne at Home, AutoWeek, GTO, Zo Zit Dat, Donald Duck, Eigen Huis & Interieur, Feeling Wonen, Feeling, Flair België, Flair, Flow, Flow International, Kek Mama, Libelle, Libelle Special, Libelle België, Libelle Lekker!, LINDA., Margriet, Margriet Special, Nouveau, Ouders van Nu Magazine, Ouders van Nu Special, Fashionista, Story, Tina, VIVA, VIVA Mama, Veronica Magazine, vtwonen, WONEN Landelijke Stijl, Stijlvol Wonen
Laatst gewijzigd door mnie op ma 05 dec 2016, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Mega tijdschriftenpakket digitaal 34 titels. OP 5 DECEMBER.
ik krijg nu ineens een mail met :
"Meer dan 30 tijdschriften de eerste maand gratis
Kun jij niet genoeg krijgen van tijdschriften? Dan is het Digitale Megapakket wat voor jou! 30 tijdschriften in één abonnement. Probeer nu de eerste maand gratis. Daarna betaal je € 15,00 per maand "
was dit toch niet zo gratis?
Kun jij niet genoeg krijgen van tijdschriften? Dan is het Digitale Megapakket wat voor jou! 30 tijdschriften in één abonnement. Probeer nu de eerste maand gratis. Daarna betaal je € 15,00 per maand "
In mij orderbevestiging van 5 dec staat " loopt automatisch af"kuikentje schreef:ik krijg nu ineens een mail met :
- UtrechtseBert
Daarom is het altijd heel belangrijk om bij dit soort acties de bevestiging mail te bewaren tot de actie afgelopen is:Annett schreef:In mij orderbevestiging van 5 dec staat " loopt automatisch af"kuikentje schreef:ik krijg nu ineens een mail met :
Bij mij staat ook dat het automatisch afloopt.
op 5 decembermonique33 schreef:@Kuikentje; had je het pakket gisteren aangevraagd dan?