100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)
Re: 100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)
Hier ook gelukt, superbedankt voor het plaatsen, 31.44 euries zomaar gratis, dankje sinterklaaaasje..
Re: 100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)
hier ook alles kunnen scoren!!! dank voor deze geweldige GTA's
Heb rond 1800 uur mijn bonnetje ingediend en geen reactie.
Scoupy is zeker Sinterklaas aan het vieren......
Scoupy is zeker Sinterklaas aan het vieren......
super actie dank u sinterklaasje en scoupy piet!
-
Bij mij hebben ze zelfs niet gekeken naar acties. Ook gewoon van Persil Caps tweede gratis alles terug gekregen. Ik kan wel weer even vooruit haha.
Laatst gewijzigd door larry_flynt op di 06 dec 2016, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Voor de handige onder ons: vergelijk de Silan Oils van Jumbo met de Deka = 1x gratis wasverzachter
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
" Robijn tweede gratis " Dat moet je even uitleggen , Robijn doet toch helemaal niet mee met deze actie ?larry_flynt schreef:Bij mij hebben ze zelfs niet gekeken naar acties. Ook gewoon van Robijn tweede gratis alles terug gekregdnm. Ik kan wel weer even vooruit haha.
-
Nee sorry ik bedoel de Persil caps! Gewoon 6.99 terug gekregen en in de winkel er twee voor gekocht.sjaak van de Hoek schreef:" Robijn tweede gratis " Dat moet je even uitleggen , Robijn doet toch helemaal niet mee met deze actie ?larry_flynt schreef:Bij mij hebben ze zelfs niet gekeken naar acties. Ook gewoon van Robijn tweede gratis alles terug gekregdnm. Ik kan wel weer even vooruit haha.
-
Gisteravond ingediend. Wel bericht dat ze het hebben ontvangen, maar nog steeds geen goedkeuring. Hebben jullie dat ook ?