Head & Shoulders shampoo 100% retour
Re: Head & Shoulders shampoo 100% retour
Ik ook niet....zou gister al mailen,maar kon niet het juiste adres vinden
https://www.facebook.com/kruidvat/?fref=ts ik heb ze maar eens een klacht gestuurd via privebericht, die kruidvat, dat het telkens erg lang duurt met die HIGHCO, dat het zo geen beste actie is....
misschien helpt het iets...
Van mij mogen ze volgende keer via Scoupy de actie houden, die HIGHCO mag wel weg....
misschien helpt het iets...
Van mij mogen ze volgende keer via Scoupy de actie houden, die HIGHCO mag wel weg....

Antwoord Kruidvat.....
Dag Mario wat jammer dat je het bedrag nog niet hebt teruggekregen. De organisatie die de terugbetalingen verwerkt is inderdaad C/O Highco Data. Ik raad je aan om telefonisch met hen contact op te nemen via 0032 2 352 01 70. Zij kunnen je meer vertellen. Ik hoop dat je het bedrag snel ontvangt! Groet, Liz
Dag Mario wat jammer dat je het bedrag nog niet hebt teruggekregen. De organisatie die de terugbetalingen verwerkt is inderdaad C/O Highco Data. Ik raad je aan om telefonisch met hen contact op te nemen via 0032 2 352 01 70. Zij kunnen je meer vertellen. Ik hoop dat je het bedrag snel ontvangt! Groet, Liz
Wat een doortastend antwoord van Kruidvat. Ik zie dat ze meteen erachteraan gaan.Mario schreef:Antwoord Kruidvat.....

Heb in het verleden ook al eens strijd gevoerd de cashbackacties van Lekker in het Leven-producten niet meer door HighCo-DATA te laten faciliteren, maar is gebleken dat dit vechten is van kleinduimpje tegen Goliath!
Laatst gewijzigd door Shiven op wo 07 dec 2016, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb ook nog niet betaald
Mij buren ook niet
Wat moet ik doen
Onze post adres is Nederland waarom België telefoon nummer
Mij buren ook niet
Wat moet ik doen
Onze post adres is Nederland waarom België telefoon nummer
Niemand heeft nog betaald gekregen binnen de vier weken, en dat is Highco eigen. Duurt eerder 6 tot 8 weken.suhus schreef:Ik heb ook nog niet betaald
Mij buren ook niet
Wat moet ik doen
Shiven je doet je best, maar tegen zo'n mega bedrijf kun je niet opboksen.Shiven schreef:Heb in het verleden ook al eens strijd gevoerd de cashbackacties van Lekker in het Leven-producten niet meer door HighCo-DATA te laten faciliteren, maar is gebleken dat dit vechten is van kleinduimpje tegen Goliath!