Head & Shoulders shampoo 100% retour
Re: Head & Shoulders shampoo 100% retour
ik doe ook gewoon mee met acties van High Co DATA
en weet dat het wel 8 weken of soms nog langer kan duren.
Maakt mij niet uit.
Het is ooit voor mij 1x mis gegaan met een of ander wasmiddel met terugbetalen, maar na 1x bellen, kwam dat toch goed.
en weet dat het wel 8 weken of soms nog langer kan duren.
Maakt mij niet uit.
Het is ooit voor mij 1x mis gegaan met een of ander wasmiddel met terugbetalen, maar na 1x bellen, kwam dat toch goed.
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier het antwoord op mijn E-mail:
Geachte heer / mevrouw,
Wij bevestigen de goede ontvangst van uw e-mail in verband met uw deelname aan een
promotionele actie beheerd door HighCo DATA.
Uw aanvraag is in orde.
Concreet houdt dit in dat u het bedrag binnen enkele weken op uw rekening tegemoet kunt zien.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via gratis telefoonnummer 00800 – 44 66 77 88 van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
In het vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest, verblijven wij, met vriendelijke groeten.
Highco Data Consumenten Service
Voor Procter & Gamble
Tel: 00800 - 44 66 77 88
Van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 18.00 uur.
Geachte heer / mevrouw,
Wij bevestigen de goede ontvangst van uw e-mail in verband met uw deelname aan een
promotionele actie beheerd door HighCo DATA.
Uw aanvraag is in orde.
Concreet houdt dit in dat u het bedrag binnen enkele weken op uw rekening tegemoet kunt zien.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via gratis telefoonnummer 00800 – 44 66 77 88 van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
In het vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest, verblijven wij, met vriendelijke groeten.
Highco Data Consumenten Service
Voor Procter & Gamble
Tel: 00800 - 44 66 77 88
Van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 18.00 uur.
Het heeft even geduurd maar het is vandaag op mijn rekening bijgeschreven 

Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
naromi schreef:Het heeft even geduurd maar het is vandaag op mijn rekening bijgeschreven
Hier ook....

-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Vandaag de betaling ontvangen. Geen mail gestuurd oid waar het bleef. Gewoon rustig afgewacht aangezien highco data altijd laat is met betalen. We boffen tegenwoordig gewoon met Scoupy en hun snelle uitbetalingen.