gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine
Bij de spotta reclamefolders zat vandaag ook een kleine magazine van het kruidvat met de titel: "laat zien wie je bent". Hierin zaten verschillende kortingsbonnen van diverse proctor and gamble producten, vergelijkbaar met de lekker in het leven coupons van jaren terug. Er zat 1 coupon bij voor een gratis klein! flesje shampoo, 90 ml., van head & shoulders. De bonnen zijn geldig t/m 28-02-2017. Niet geldig i.c.m. andere acties en alleen in te leveren bij het kruidvat.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine
Via de volgende link kun je het blaadje thuis ontvangen. Ik weet niet of de kortingsbonnen standaard erbij zitten.
https://www.kruidvat.nl/laatzien-glossy
https://www.kruidvat.nl/laatzien-glossy
Re: gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine
Gister wel spotta folders gekregen maar niet alles bekeken dus geen idee of ie daar bij zat. De folders lagen al in de papier kliko. Daar nog ff in gedoken maar zag niks.
Boekje aangevraagd, hopelijk zitten de bonnen daarbij.
Boekje aangevraagd, hopelijk zitten de bonnen daarbij.
Groet,
Marieke
Marieke
hier zat dat boekje: laat zien wie je bent
niet bij het Spotta pakket
en ook niet in de Kruidvat folder.
niet bij het Spotta pakket
en ook niet in de Kruidvat folder.
Iemand al ergens zo'n flesje tegengekomen van 90 ml????
ben 12 winkels afgeweest, is een lokkertje ofzo om mensen naar het kruidvat te lokken, zodat ze wat anders kopen????
Kom het nergens tegen in ieder geval...
ben 12 winkels afgeweest, is een lokkertje ofzo om mensen naar het kruidvat te lokken, zodat ze wat anders kopen????
Mario, je had onlangs contact opgenomen met Kruidvat omtrent de trage afwikkeling van de GTA Head&Shoulders. Hiermee kon Kruidvat jou niet helpen, maar met deze kwestie moet de Klantenservice van Kruidvat toch zeker goed uit de voeten kunnen?Mario schreef:Iemand al ergens zo'n flesje tegengekomen van 90 ml????
(PS ik doe aan deze 'actie' niet mee).
EDIT: Greetje11 zegt dat het achter de kassa is te vinden. Zij zegt het, ik dacht het, haha.
Laatst gewijzigd door Shiven op di 27 dec 2016, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik stond bij kassa met andere boodschappen en ik liet bon zien o was antw die moet u zelf even uit het rek pakken ik zoeken alleen maar gewone flessen onder tussen n rij!! Ik weer achteraan ik zeg dat zijn alleen grote flessen o ja dan weet ik t ook niet! Ja mischien,kun je t even navragen pffff kreun steun erg moeilijk blijkbaar 4 personeels leden later o die liggen onder de kassa,