Head & Shoulders shampoo 100% retour
Re: Head & Shoulders shampoo 100% retour
Krijg net een brief van HighCoData binnen dat mijn aanvraag is afgewezen, omdat mijn aankoop niet voor 16 november 2016 heeft plaatsgevonden??
Op de coupon (gelukkig had iemand hier al een kopie van geplaatst) staat uiterlijk voor 30 november 2016 inzenden. Binnen 14 dagen na aankoop moest het binnen zijn, voldoe aan beide voorwaarden op de coupon, dus ik vind echt onzin dat het afgewezen is. Er stond nergens op de coupon dat het voor 16 november 2016 gekocht moest worden. Zijn er ook anderen die ook een afwijzing hebben gekregen?
Op de coupon (gelukkig had iemand hier al een kopie van geplaatst) staat uiterlijk voor 30 november 2016 inzenden. Binnen 14 dagen na aankoop moest het binnen zijn, voldoe aan beide voorwaarden op de coupon, dus ik vind echt onzin dat het afgewezen is. Er stond nergens op de coupon dat het voor 16 november 2016 gekocht moest worden. Zijn er ook anderen die ook een afwijzing hebben gekregen?
@Greetj11: ik ga ook mailen om aan te geven dat het niet klopt, alleen heb ik er geen foto van gemaakt. Doe ik nooit, mischien voortaan maar doen..
Ben benieuwd of het bij mij ook goedgekeurd wordt.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Toevallig betaald met pin?ner schreef:@Greetj11: ik ga ook mailen om aan te geven dat het niet klopt, alleen heb ik er geen foto van gemaakt. Doe ik nooit, mischien voortaan maar doen..
Dank voor de tip. Inderdaad opgezocht en ik had betaald met pin (alleen het actieproduct gepind). Mail verstuurd met datum aankoop e.d. Nu afwachten hoe ze gaan reageren.B2B schreef:Toevallig betaald met pin?ner schreef:@Greetj11: ik ga ook mailen om aan te geven dat het niet klopt, alleen heb ik er geen foto van gemaakt. Doe ik nooit, mischien voortaan maar doen..
Ik heb ook een brief gehad met helaas..
Had wel een foto gemaakt maar helaas mijn telefoon is gecrasht..
Heb al gemaild..
Ben benieuwd of ik wat terug hoor.
Wat een oplichters.
Had wel een foto gemaakt maar helaas mijn telefoon is gecrasht..
Heb al gemaild..
Ben benieuwd of ik wat terug hoor.
Wat een oplichters.
Ik heb ook deze brief ontvangen. Wat een gedoe weer. Ik maak altijd een kopie, zeker voor HighCo acties. Dus nu afwachten op hun antwoord.