Scoupy exclusief voor jouw: Quaker Havermout Muesli Multifruit: van €2,29* voor €1

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Penterman

Scoupy exclusief voor jouw: Quaker Havermout Muesli Multifruit: van €2,29* voor €1

Bericht door Penterman »

Probeer Quaker Havermout Muesli Multifruit nu voor maar €1. SCOUPY stort het resterende bedrag terug.
https://scoupy.com/nl#/geld-terug/quake ... 1/49158/co

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Penterman op ma 16 jan 2017, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Mario

Re: Scoupy exclusief voor jouw: Quaker Havermout Muesli Multifruit: van €2,29* voor €1

Bericht door Mario »

Is in 14 dagen al de vierde exclusief voor jou actie, waaraan ik niet mag deelnemen....
hopen maar dat SJOPRZ hard gaat groeien....
en dat ze bij reclamefolder.nl ook snel beginnen met geld terug acties...
Meriam
Been thanked: 2 times

Re: Scoupy exclusief voor jouw: Quaker Havermout Muesli Multifruit: van €2,29* voor €1

Bericht door Meriam »

Ik zie net dat ik deze ook heb. Lekker, staat op het boodschappenlijstje..
Penterman schreef:Probeer Quaker Havermout Muesli Multifruit nu voor maar €1. SCOUPY stort het resterende bedrag terug.
https://scoupy.com/nl#/geld-terug/quake ... 1/49158/co

Afbeelding
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 42 times

Bericht door Famke »

Had hem eerder niet, maar heb zojuist een andere Exclusief voor jou gebruikt en even later verscheen hij. Is dat toeval of hebben andere mensen van dit forum hem ook gekregen? Jammer dat ik de coupon niet zelf kan gebruiken.
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

Famke: Had hem eerder niet, maar heb zojuist een andere Exclusief voor jou gebruikt en even later verscheen hij.
Is dat toeval of hebben andere mensen van dit forum hem ook gekregen?
Dat zal toeval zijn.
Ik heb de EvJ-coupon ook pas vandaag toebedeeld gekregen en dat is niet naar aanleiding van het gebruik van welke Scoupy-coupon dan ook. Denk eerder dat het is omdat ik op het merklogo had geklikt om Like2Try uit te proberen.
willy13

Bericht door willy13 »

Quaker Havermout Muesli Multifruit van 2,29 voor 1 euro is afgelopen.
Oude kassabon insturen met als uiterste bondatum 16-01-2017.
Plaats reactie