Pattex one for all montagelijm gta
Re: Pattex one for all montagelijm gta
Ik dacht, ik zal hier ook eens gaan zoeken bij de Gamma, maar hier ook alleen met actiesticker nog van eind 2014!!!! die zal wel eerst verkocht moeten worden.....voor er nieuwe komen....en wie koopt nu nog zoiets met actiesticker 2014...oud spul, misschien is het niet meer goed...
dus hier zal die actie niks uithalen denk ik, maar duurt nog tot maart 2017, we wachten maar af......

Jaja! Gevonden bij de Gamma Apeldoorn, laan van Spitsbergen, op een display.. genoeg kokers nog met allemaal stickers.
3 kokers gehaald, manlief weer helemaal happy
3 kokers gehaald, manlief weer helemaal happy

- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Gisteren, precies na 1 maand, 27€ van 3 tubes op mijn rekening gekregen! 

Ik heb er nog geen gevonden....tequilacin schreef:Gisteren, precies na 1 maand, 27€ van 3 tubes op mijn rekening gekregen!
Iemand anders ook problemen met de uitbetaling gehad? Bij mij op de bon staat het als bouwmaterialen en daarom vragen ze mij nogmaals de bon per mail op te sturen. Huh??? De originele bon moest ik mee sturen
! Gelukkig heb ik een foto gemaakt voor ik het opgestuurde dus die nogmaals gemaild met de vraag wat nu precies de bedoeling is
. Hoop dat het goed komt want het was bijna 30 euro voor 3 tubes en kan ze niet meer terug brengen. Bij mijn ouders ongeveer hetzelfde probleem.

Loopt tot eind deze maand. Je mag drie kokers kopen. Mag je ook van elke variant één koker kopen? Of moeten dat drie dezelfde varianten zijn?