De vriendenloterij pakt uit

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
monique33
Has thanked: 22 times
Been thanked: 1 time

De vriendenloterij pakt uit

Bericht door monique33 »

Beste mensen, vandaag ontving ik een schrijven van de vriendenloterij (op mijn naam, waarschijnlijk omdat ik me voor de postcodeloterij had opgegeven).
Er staat dat ik me kan aanmelden, eerste maand gratis kan spelen en dan een cadeaupakket ontvang t.w.v. 131 euro.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Kun je dan in die maand opzeggen en betaal je dan niets, maar speel je evengoed gratis mee?
In de voorwaarden staat dat opzeggen een maand kan duren. Tja, dan denk ik; als ze het daar op laten uit draaien betaal je dus wel een maand.
Maar ben benieuwd of jullie de gok hebben gewaagd.

vriendenloterij.nl/paktuit
Laatst gewijzigd door monique33 op di 27 jan 2015, 13:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Mariken72

Re: De vriendenloterij pakt uit

Bericht door Mariken72 »

https://paktuit.vriendenloterij.nl/spee ... tAodXUwAKg
Volgens mij is dit de link, ik ben benieuwd, het cadeau kan natuurlijk ook bestaan uit waardebonnen, ik vind het wel riskant... :|
zonnetje24

Bericht door zonnetje24 »

eerder was het cadeau een bon voor een dierentuin, een bon voor de hema en een saunabon.
Heb afgelopen jaar meegedaan aan deze actie. Heb niet direct opgezegd dus kan je daar niets over vertellen
Brigit

Bericht door Brigit »

Voorwaarden
U ontvangt bij het aanmaken van een (extra) lot(en) in de VriendenLoterij een cadeaupakket t.w.v. € 131,-.
Het cadeaupakket bestaat uit een dagje uit voor vier personen, een dagje sauna voor twee personen en een HEMA cadeaukaart t.w.v. € 10,-.
monique33

Bericht door monique33 »

Bedankt voor jullie reacties (en de link ;-) ).
Ik denk er nog ff over na. Straks heb ik een hoop gedoe om er weer vanaf te komen.
Als iemand nog ervaringen heeft lees ik het graag.
Ronal

Bericht door Ronal »

Voordat ik zoiets doe dan kijk ik eerst hoe ik me kan afmelden. Gaat dat makkelijk dan doe ik mee voor een maand of twee. Maar soms kan je je via internet niet afmelden en word je verplicht je telefoonnummer te geven. En dan pas ik dus.
Brigit

Bericht door Brigit »

Ik heb een standaard brief die ik stuur om me af te melden.
Afmelden doe ik 5 dagen nadat ik me heb aangemeld en nog nooit problemen gehad :P

Dit is de brief die ik stuur met natuurlijk mijn eigen gegevens / datum van de dag dat ik het verstuur / maand en jaartal van beëindigen erbij
en niet te vergeten een handtekening onderaan de brief.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Betreft: opzegging deelname vrienden Loterij

VriendenLoterij
T.a.v.: Klantenservice
Van Eeghenstraat 70
1071 GK Amsterdam

Geachte heer/mevrouw,

Door middel van dit schrijven wil ik mijn contract met uw organisatie beëindigen.
Ik verzoek u, met inachtneming van de contractuele opzegtermijn, mijn contract per (....maand/.... jaar )te beëindigen.

Ik speel mee met het volgende lotnummer en wil deze beëindigen: ( Lotnummer ...... )

Graag ontvang ik van u binnen 2 weken na dit schrijven een schriftelijke bevestiging
van mijn opzegging.
Mocht ik binnen 2 weken geen reactie van u ontvangen dan beschouw ik de opzegging als definitief.

Met vriendelijke groet,
monique33

Bericht door monique33 »

Je kunt je afmelden via internet, dat is wel makkelijk.
En wat een handige brief; eentje om op te slaan; thanks!
Petra@

Bericht door Petra@ »

Al die loterijen komen van een en dezelfde club en het afmelden kan tegenwoordig heel gemakkelijk via het internet. Ik word een beetje moe van die clubs ze bellen je tig keer. :mrgreen:
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Bericht door Lois »

Het "probleem" vaak met dit soort acties is dat als je je af wilt melden via internet je dan je lotnummer op moet geven.
De laatste keer had ik dit en dat wist ik dus niet want dat staat op je bankafschrift.
Tja en dan moet je bellen en bleek ik 1 dag te laat, dus toch een maand meespelen.
Groetjes, Lois
Plaats reactie