Vanaf zondag 5 t/m zaterdag 18 februari 2017 is er weer een nieuwe Gratis bij Deen actie.
Deze 2 weken ontvang je het aankoopbedrag van een 10-pack Capri-Sun retour.
https://www.kortingisleuk.nl/deenactie
Nieuwe gratis bij Deen actie: 10-pack Capri-Sun.
Nieuwe gratis bij Deen actie: 10-pack Capri-Sun.
Laatst gewijzigd door Penterman op do 02 feb 2017, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
Re: Nieuwe gratis bij Deen actie: Fruity Water van Capri-Sun.
Hoi Penterman, dank voor de tip!
De gewone Capri Sun valt er ook onder? Misschien ff je onderwerp aanpassen, omdat je nu als titel hebt; Fruity water?
Vanaf zondag 5 t/m zaterdag 18 februari 2017 is er weer een nieuwe Gratis bij Deen actie in onze winkels. Deze 2 weken ontvang je het aankoopbedrag van een 10-pack Capri-Sun retour.
We kennen ze allemaal wel, de kleine zakjes met een rietje van Capri-Sun. Super makkelijk voor onderweg of mee naar school.
En Capri-Sun heeft nu iets nieuws: Fruity Water. Deze nieuwe verfrissing met maar liefst 94% bronwater zorgt voor een goede hydratatie. Fruity Water is bij DEEN verkrijgbaar in de smaken: Mango Passionfruit en Blackcurrant (zwarte bes).
Natuurlijk kun je tijdens de actie ook de oude vertrouwde Capri-Sun verpakking kopen. Deze drankjes op basis van bronwater en echt fruit zijn verkrijgbaar in de smaken: Orange, Multivitamin en Safari.
Welke ga jij proberen?
De gewone Capri Sun valt er ook onder? Misschien ff je onderwerp aanpassen, omdat je nu als titel hebt; Fruity water?
Vanaf zondag 5 t/m zaterdag 18 februari 2017 is er weer een nieuwe Gratis bij Deen actie in onze winkels. Deze 2 weken ontvang je het aankoopbedrag van een 10-pack Capri-Sun retour.
We kennen ze allemaal wel, de kleine zakjes met een rietje van Capri-Sun. Super makkelijk voor onderweg of mee naar school.
En Capri-Sun heeft nu iets nieuws: Fruity Water. Deze nieuwe verfrissing met maar liefst 94% bronwater zorgt voor een goede hydratatie. Fruity Water is bij DEEN verkrijgbaar in de smaken: Mango Passionfruit en Blackcurrant (zwarte bes).
Natuurlijk kun je tijdens de actie ook de oude vertrouwde Capri-Sun verpakking kopen. Deze drankjes op basis van bronwater en echt fruit zijn verkrijgbaar in de smaken: Orange, Multivitamin en Safari.
Welke ga jij proberen?
Laatst gewijzigd door monique33 op do 02 feb 2017, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Denk niet dat Spa & Fruit meedoet. Fruity Water is een variant van Caprisun volgens mij.
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
Ik bedoel ook inderdaad de gewone Capri-Sun verpakkingen, hahah.
En ze doen mee; zie maar de tekst onder mijn bericht; "Natuurlijk kun je tijdens de actie ook de oude vertrouwde Capri-Sun verpakking kopen. Deze drankjes op basis van bronwater en echt fruit zijn verkrijgbaar in de smaken: Orange, Multivitamin en Safari."
En ze doen mee; zie maar de tekst onder mijn bericht; "Natuurlijk kun je tijdens de actie ook de oude vertrouwde Capri-Sun verpakking kopen. Deze drankjes op basis van bronwater en echt fruit zijn verkrijgbaar in de smaken: Orange, Multivitamin en Safari."
Re: Nieuwe gratis bij Deen actie: 10-pack Capri-Sun.
Titel aangepast, ik had de topictitel overgenomen van de KIL pagina achter de link maar die pagina is nu blanco, wordt waarschijnlijk ook aangepast toen ze jouw reactie lazen
Laatst gewijzigd door Penterman op vr 03 feb 2017, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.