Nieuwe gratis bij Deen actie: 10-pack Capri-Sun.

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Penterman

Nieuwe gratis bij Deen actie: 10-pack Capri-Sun.

Bericht door Penterman »

Vanaf zondag 5 t/m zaterdag 18 februari 2017 is er weer een nieuwe Gratis bij Deen actie.
Deze 2 weken ontvang je het aankoopbedrag van een 10-pack Capri-Sun retour.
https://www.kortingisleuk.nl/deenactie

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Penterman op do 02 feb 2017, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Re: Nieuwe gratis bij Deen actie: Fruity Water van Capri-Sun.

Bericht door monique33 »

Hoi Penterman, dank voor de tip!
De gewone Capri Sun valt er ook onder? Misschien ff je onderwerp aanpassen, omdat je nu als titel hebt; Fruity water?

Vanaf zondag 5 t/m zaterdag 18 februari 2017 is er weer een nieuwe Gratis bij Deen actie in onze winkels. Deze 2 weken ontvang je het aankoopbedrag van een 10-pack Capri-Sun retour.

We kennen ze allemaal wel, de kleine zakjes met een rietje van Capri-Sun. Super makkelijk voor onderweg of mee naar school.

En Capri-Sun heeft nu iets nieuws: Fruity Water. Deze nieuwe verfrissing met maar liefst 94% bronwater zorgt voor een goede hydratatie. Fruity Water is bij DEEN verkrijgbaar in de smaken: Mango Passionfruit en Blackcurrant (zwarte bes).

Natuurlijk kun je tijdens de actie ook de oude vertrouwde Capri-Sun verpakking kopen. Deze drankjes op basis van bronwater en echt fruit zijn verkrijgbaar in de smaken: Orange, Multivitamin en Safari.

Welke ga jij proberen?
Laatst gewijzigd door monique33 op do 02 feb 2017, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Castaldi

Bericht door Castaldi »

Denk niet dat Spa & Fruit meedoet. Fruity Water is een variant van Caprisun volgens mij.
monique33

Bericht door monique33 »

Ik bedoel ook inderdaad de gewone Capri-Sun verpakkingen, hahah.
En ze doen mee; zie maar de tekst onder mijn bericht; "Natuurlijk kun je tijdens de actie ook de oude vertrouwde Capri-Sun verpakking kopen. Deze drankjes op basis van bronwater en echt fruit zijn verkrijgbaar in de smaken: Orange, Multivitamin en Safari."
Penterman

Re: Nieuwe gratis bij Deen actie: 10-pack Capri-Sun.

Bericht door Penterman »

Titel aangepast, ik had de topictitel overgenomen van de KIL pagina achter de link maar die pagina is nu blanco, wordt waarschijnlijk ook aangepast toen ze jouw reactie lazen :)
Laatst gewijzigd door Penterman op vr 03 feb 2017, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
monique33

Re: Nieuwe gratis bij Deen actie: 10-pack Capri-Sun.

Bericht door monique33 »

:lol:
Plaats reactie