Cashback Unox rookworsten via Reclamefolder
Cashback Unox rookworsten via Reclamefolder
Via de Reclamefolder app kan je nu 1 Euro terug krijgen op verschillende Unox rookworsten.
(Deze aanbiedingen zijn alleen te verkrijgen via de Reclamefolder app. Zie daarvoor: https://www.reclamefolder.nl/app.)
Je kan geld terug krijgen op:
Unox Gelderse XXL rookworst (375 g)
Unox Pittige rookworst (275 g)
Unox Gelderse rookworst (275 g)
Unox Extra Magere XXL rookworst (375 g)
Unox Extra Magere rookworst (275 g)
Unox Runder rookworst (275 g)
Exclusief geldig bij:
Agrimarkt, Boon's Markt, Bont, Coop, Dekamarkt, Deen, Dirk, Emté, Hoogvliet, Jan Linders, Mcd, Nettorama, Plus, Poiesz, Spar, Supercoop, Vomar Voordeelmarkt.
De actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen.
Het assortiment kan verschillen per winkel(keten).
(Deze aanbiedingen zijn alleen te verkrijgen via de Reclamefolder app. Zie daarvoor: https://www.reclamefolder.nl/app.)
Je kan geld terug krijgen op:
Unox Gelderse XXL rookworst (375 g)
Unox Pittige rookworst (275 g)
Unox Gelderse rookworst (275 g)
Unox Extra Magere XXL rookworst (375 g)
Unox Extra Magere rookworst (275 g)
Unox Runder rookworst (275 g)
Exclusief geldig bij:
Agrimarkt, Boon's Markt, Bont, Coop, Dekamarkt, Deen, Dirk, Emté, Hoogvliet, Jan Linders, Mcd, Nettorama, Plus, Poiesz, Spar, Supercoop, Vomar Voordeelmarkt.
De actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen.
Het assortiment kan verschillen per winkel(keten).
Laatst gewijzigd door AmeGrunn op ma 06 feb 2017, 17:59, 2 keer totaal gewijzigd.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: Cashback Unox rookworsten via Reclamefolder
Misschien een domme vraag , maar kun je hier ook aan meedoen via de PC ?
Het is niet de Gelderse rookworst van 275 gr maar de Gelderse rookworst van 285 gr.
In de app staat het ook niet correct vermeld maar ook app makers maken wel eens typefoutjes
In de app staat het ook niet correct vermeld maar ook app makers maken wel eens typefoutjes
Ik zie in mijn app reclamefolder nergens iets staan over korting op een Unoxworst. Zie wel het kopje kortingsbonnen maar daar staat bij mij alleen iets over "Slim leren". Kijk ik verkeerd? Waar moet ik zoeken?
Onder in de taakbalk, tweede van links is kopje 'Cashbacks'. Daar staan ze in.pluis schreef:Ik zie in mijn app reclamefolder nergens iets staan over korting op een Unoxworst. Zie wel het kopje kortingsbonnen maar daar staat bij mij alleen iets over "Slim leren". Kijk ik verkeerd? Waar moet ik zoeken?
Ik heb Android, het kan dus op andere bestuurssystemen wellicht anders zijn.
Op mijn iPad is dat niet te zien. Zal dus inderdaad door besturingssysteem komen. Jammer!
Voor wie het nog niet gevonden heeft, zo ziet het in de app eruit.
- Bijlagen
-
- Screenshot_20170207-102350.jpg (175.72 KiB) 6212 keer bekeken