Page Kussenzacht EN Page Vochtig Toiletpapier nu GRATIS proberen!
Re: Page Kussenzacht EN Page Vochtig Toiletpapier nu GRATIS proberen!
leuk geprofiteerd bij AH deze week met Airmiles-pasje in combinatie met gta. van Kleenex kussenzacht.
Die is in de bonus en heb ik voor de hele familie gekocht, (allemaal ander adres) 5 verpakkingen, is 14,30
daar nog wat bij gekocht voor ongeveer 6,00 , wat ook allemaal in de bonus was, o.a. Croma.
En toen kon er van mijn Airmileskaart 1.000 punten af in ruil voor een korting van 5,00. Geldig t/m 19 februari.
Heel lang voor gespaard, maar daar stonden nu net iets meer dan 1.000 punten op.
Dus leverde die page kussenzacht mij nog meer gratis spullen op.
Die is in de bonus en heb ik voor de hele familie gekocht, (allemaal ander adres) 5 verpakkingen, is 14,30
daar nog wat bij gekocht voor ongeveer 6,00 , wat ook allemaal in de bonus was, o.a. Croma.
En toen kon er van mijn Airmileskaart 1.000 punten af in ruil voor een korting van 5,00. Geldig t/m 19 februari.
Heel lang voor gespaard, maar daar stonden nu net iets meer dan 1.000 punten op.
Dus leverde die page kussenzacht mij nog meer gratis spullen op.
Gisteren de cashback ontvangen. Had 2x meegedaan.
Op beide rekening had ik bijna een euro te weinig retour.
Nog steeds een mooie actie, maar wel een beetje jammer.
Op beide rekening had ik bijna een euro te weinig retour.
Nog steeds een mooie actie, maar wel een beetje jammer.
Ik heb beiden gekocht, en nu 1,59 op mijn rekening gekregen (dus alleen het vochtig papier uitbetaald\).
Gelukkig heb ik de kaart met streepjescodes gescand voor ik hem verstuurde. Zal ze het weekend maar gaan mailen.
Gelukkig heb ik de kaart met streepjescodes gescand voor ik hem verstuurde. Zal ze het weekend maar gaan mailen.
Mag ik vragen binnen hoeveel tijd jullie de uitbetaling hebben ontvangen?
Ik wacht geduldig...
Ik wacht geduldig...
10 februari ingediend, vandaag € 5,79 ontvangen.
-
15 januari opgestuurd en 7 februari uitbetaald