Cashback Hak kidneybonen chili via reclamefolder
Cashback Hak kidneybonen chili via reclamefolder
1,75 retour op Hak bonenschotel kidney chili via reclamefolder app
Geldig bij alle winkels,niet in combinatie met aanbiedingen
(adviesprijs 2,75)
Geldig bij alle winkels,niet in combinatie met aanbiedingen
(adviesprijs 2,75)
-
- Been thanked: 1 time
Re: Cashback Hak kidneybonen chili via reclamefolder
helaas... al verlopen.. tm 08-03 mogen de bonnen nog.
bij mij staat de groene balk nog bijna helemaal vol
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Updates worden niet goed weergegeven. Ik ga altijd via de play store en dan update hij wel goed en laat hij laatste stand van zaken zien. Cashbacks staan nu in lange regels ook onder elkaar ipv 2 naast elkaar.Katootje schreef:Ook ik zie nog beschikbaar te staan!
Valt nog wel mee, vind ik. De rookworsten deden lang mee, en het diepvries halal vlees is nog altijd open.Famke schreef:MIsschien ben ik de enige, maar ik vind dat je vaak absurd snel moet zijn als je mee wil doen met een cashback van hun.
Maar deze actie is echt razendsnel op gegaan. Hij kwam pas gisteren online!
Ik kan helemaal geen groene balk meer zien, sinds alles onder elkaar staat. Het is nu ook niet een product waarvan je verwacht dat het snel gaat, want het is niet helemaal gratis en misschien ook niet overal te koop.
Trouwens onder het tabblad winkels staat nu het aantal cashbacks, zou je zo kunnen zien, waar de producten in het assortiment zitten?
Trouwens onder het tabblad winkels staat nu het aantal cashbacks, zou je zo kunnen zien, waar de producten in het assortiment zitten?
Blijkbaar is er een probleem met de Android app, ik heb het vanochtend op een iPhone gewoon kunnen indienen en zojuist goedkeuring gekregen.
Famke schreef:Updates worden niet goed weergegeven. Ik ga altijd via de play store en dan update hij wel goed en laat hij laatste stand van zaken zien. Cashbacks staan nu in lange regels ook onder elkaar ipv 2 naast elkaar.