Scoupy Tena Lady Pants discreet Kruidvat 50% gta
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Scoupy Tena Lady Pants discreet Kruidvat 50% gta
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/tena ... 5/49194/co
Krijg de helft van het aankoopbedrag terug van één verpakking TENA Lady Pants Discreet Medium of TENA Lady Pants Discreet Large gekocht bij Kruidvat.
TENA. BLIJF JEZELF.
TENA Lady Pants Discreet is de meest discrete bescherming van een verband en broekje in één. Het materiaal is dun en de pasvorm vrouwelijk. Het voelt als normaal katoenen ondergoed en beschermt je tegen doorlekken, geurtjes en een vochtig gevoel zoals alleen TENA dat kan.
• Sluit perfect aan op het lichaam door optimale pasvorm
• Fresh Odour Control neutraliseert geurtjes
• Draagt onzichtbaar onder kleding
• Speciaal voor actieve vrouwen
• Verkrijgbaar in Medium en Large
-Deze cashback actie is begonnen op 25-01-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
-Alleen geldig op TENA Lady Pants Discreet Medium (6 stuks) of TENA Lady Pants Discreet Large (5 stuks).
Kortom, als je Tena Lady Pants nodig hebt kan je je lol op bij Scoupy. Alleen vreemd dat ik mail kreeg met directe link naar deze coupon en hij aangeeft dat ik niets in kan dienen, er wordt gesproken in de weigeringstekst over een Exclusief voor jou terwijl het nergens staat, en hem ook niet in mijn account zie.
Krijg de helft van het aankoopbedrag terug van één verpakking TENA Lady Pants Discreet Medium of TENA Lady Pants Discreet Large gekocht bij Kruidvat.
TENA. BLIJF JEZELF.
TENA Lady Pants Discreet is de meest discrete bescherming van een verband en broekje in één. Het materiaal is dun en de pasvorm vrouwelijk. Het voelt als normaal katoenen ondergoed en beschermt je tegen doorlekken, geurtjes en een vochtig gevoel zoals alleen TENA dat kan.
• Sluit perfect aan op het lichaam door optimale pasvorm
• Fresh Odour Control neutraliseert geurtjes
• Draagt onzichtbaar onder kleding
• Speciaal voor actieve vrouwen
• Verkrijgbaar in Medium en Large
-Deze cashback actie is begonnen op 25-01-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
-Alleen geldig op TENA Lady Pants Discreet Medium (6 stuks) of TENA Lady Pants Discreet Large (5 stuks).
Kortom, als je Tena Lady Pants nodig hebt kan je je lol op bij Scoupy. Alleen vreemd dat ik mail kreeg met directe link naar deze coupon en hij aangeeft dat ik niets in kan dienen, er wordt gesproken in de weigeringstekst over een Exclusief voor jou terwijl het nergens staat, en hem ook niet in mijn account zie.
Laatst gewijzigd door Famke op za 18 feb 2017, 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Scoupy Tena Lady Pants discreet Kruidvat 50% gta
Hier dus ook. Had onderstaande tekst eerst in het verkeerde topic gezet. Die van Tena Jumbo.
Wel in de mail gekregen, maar wanneer ik vanuit die link klik naar de actie blijk ik niet geselecteerd.
Ik mag al bijna nooit meedoen met een exclusief voor jou (deze is dus geen exclusief voor jou wat ik eerst dacht) mag het een keer, heb ik niets met dat product èn blijk ik toch niet geselecteerd te zijn.
Toch maar even een vraag hierover gesteld aan scoupy
Wel in de mail gekregen, maar wanneer ik vanuit die link klik naar de actie blijk ik niet geselecteerd.
Ik mag al bijna nooit meedoen met een exclusief voor jou (deze is dus geen exclusief voor jou wat ik eerst dacht) mag het een keer, heb ik niets met dat product èn blijk ik toch niet geselecteerd te zijn.
Toch maar even een vraag hierover gesteld aan scoupy
-
Ikka heb jij de coupon inmiddels in jouw account staan/ antwoord gehad? Ik heb hun gemaild en het ging niet makkelijk, maar de coupon staat nu wel in mijn account en kan het als ik wil insturen.
Ik heb een maill van Scoupy ontvangen vandaag maar inmiddels staat de coupon er bij.
Moest van de week een printscreen van de Tena Mail opsturen.
Ik maak er geen gebruik van maar als ik het zou willen moet het natuurlijk wel mogelijk zijn.
"Bedankt voor je bericht. Ik stuur het door naar de desbetreffende afdeling en kom er zo snel mogelijk bij je op terug."
Ik maak er geen gebruik van maar als ik het zou willen moet het natuurlijk wel mogelijk zijn.
"Bedankt voor je bericht. Ik stuur het door naar de desbetreffende afdeling en kom er zo snel mogelijk bij je op terug."
Famke schreef:Ikka heb jij de coupon inmiddels in jouw account staan/ antwoord gehad? Ik heb hun gemaild en het ging niet makkelijk, maar de coupon staat nu wel in mijn account en kan het als ik wil insturen.
-
Precies dezelfde strekking bij mij. Ik heb ook geen printscreen gestuurd omdat ik al de mail van hun had geforward en alles al onderaan staat. Maar blij dat het bij jou ook werkt.ikka schreef:Ik heb een maill van Scoupy ontvangen vandaag maar inmiddels staat de coupon er bij.
Famke schreef:Ikka heb jij de coupon inmiddels in jouw account staan/ antwoord gehad? Ik heb hun gemaild en het ging niet makkelijk, maar de coupon staat nu wel in mijn account en kan het als ik wil insturen.
Niet bij Kruidvat maar bij AH bij mij !Famke schreef:Actie is aangepast. Het is nu Tena Lady Pants Discreet voor 1 euro bij Kruidvat.
Laatst gewijzigd door Boef op vr 17 mar 2017, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja wel bij het Kruivat ook, zie link boven. Er zijn 2 acties van Tena Lady Pants die naast elkaar lopen. Dit onderwerp is van Kruidvat en deze: https://scoupy.com/nl//#/geld-terug/ten ... 9/49196/co is van de AH.Boef schreef:Niet bij Kruidvat maar bij AH !Famke schreef:Actie is aangepast. Het is nu Tena Lady Pants Discreet voor 1 euro bij Kruidvat.