En hebben jullie al antwoord gekregen?Iwan1976 schreef:Ik heb een zelfde mail gestuurd met als extra vraag of de actie nu loopt t/m 31 maart of 31 december 2017.marjootje83 schreef:Vorig jaar liep deze actie ook. Ik vraag even na of je opnieuw mag deelnemen, reactie laat ik hier weten.
Gratis Pattex schilderskit
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: Gratis Pattex schilderkit
Taal noch teken. Zodra ik een reactie heb meld ik het hier.Raven schreef:En hebben jullie al antwoord gekregen?Iwan1976 schreef:Ik heb een zelfde mail gestuurd met als extra vraag of de actie nu loopt t/m 31 maart of 31 december 2017.marjootje83 schreef:Vorig jaar liep deze actie ook. Ik vraag even na of je opnieuw mag deelnemen, reactie laat ik hier weten.
eentje gehaald, nu wachten op terugbetaling.....(3 mag, weet ik, maar ik vind eentje genoeg)
Gevonden in de actievoorwaarden:
10. Uitgezonderd de gevallen voorzien in huidig reglement, wordt er over de actie geen
schriftelijke, telefonische of andere correspondentie gevoerd, noch tijdens de actie, noch na de
afsluiting ervan.
10. Uitgezonderd de gevallen voorzien in huidig reglement, wordt er over de actie geen
schriftelijke, telefonische of andere correspondentie gevoerd, noch tijdens de actie, noch na de
afsluiting ervan.
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
De strakke wand?Mario schreef:eentje gehaald, nu wachten op terugbetaling.....(3 mag, weet ik, maar ik vind eentje genoeg)
Ik zie hem echt nergens.
Erg kort dag nog maar toch

Ik heb het gister gevonden bij de karwei en bij een gamma hadden ze ook een aardige voorraadB2B schreef:De strakke wand?Mario schreef:eentje gehaald, nu wachten op terugbetaling.....(3 mag, weet ik, maar ik vind eentje genoeg)
Ik zie hem echt nergens.
Erg kort dag nog maar toch

Re: Gratis Pattex schilderskit
Balen heb ik vandaag deze schilderskit gekocht is de actie afgelopen terwijl deze tot het eind van het jaar zou doen 

Re: Gratis Pattex schilderskit
Moest hem ook nog indienen.. wel apart dat het ineens afgelopen is.devlaas schreef:Balen heb ik vandaag deze schilderskit gekocht is de actie afgelopen terwijl deze tot het eind van het jaar zou doen