gratis appeltaartje bij AH

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Foxy13

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door Foxy13 »

Vandaag voor partner met eigen bonuskaart een appeltaartje gehaald. De coupon gaf een foutmelding aan de kassa (coupon niet geldig), wat bij mij eerder deze week niet het geval was. Caissière verwees me door naar de service balie, waar ik zonder enige problemen of vragen de appeltaart alsnog meekreeg.
florius

Bericht door florius »

Er staat ook op de bon geldig tot en met 9 april. Dan kunnen ze hem wel uit het kassa systeem halen, weigeren het te regelen kunnen ze en zullen ze zo maar niet doen. Dus extra werk, pissige klanten en medewerkers.
Britta1951

Bericht door Britta1951 »

Hier alleen met ABN pas en facebook bon niet geldig.
Saakje

Bericht door Saakje »

Jammer, ondanks dat ik klant bij ABN AMRO ben, wist ik niets van dit spektakel. Ja, nu de actie niet meer kan, lees ik het (pas) :roll:
Mariken72

Bericht door Mariken72 »

Saakje, ik las dat je als je contact opneemt met de ABN AMRO klantenservice, zij 4 euro op je rekening zetten om alsnog een taartje op te halen,

Albert Heijn heeft de actie stop gezet vanwege te grote belangstelling, daarom heeft ABN AMRO vanochtend de actie ook van abnamro.nl verwijderd. Op de bon staat echter duidelijk dat de actie geldig is tot 9 april. Daarom wil ABN AMRO ook aan haar &Meer Klantprogramma spaarders € 4,- op de bankrekening storten zodat je alsnog een taart kunt kopen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van ABN AMRO (010 - 241 17 20).

Suc6!
hoihoi
Been thanked: 11 times

Bericht door hoihoi »

wanneer je geen rekening hebt bij ABN krijg je dan ook 4 euro? :lol:
remcosw

Bericht door remcosw »

Mariken72 schreef:Saakje, ik las dat je als je contact opneemt met de ABN AMRO klantenservice, zij 4 euro op je rekening zetten om alsnog een taartje op te halen,

Albert Heijn heeft de actie stop gezet vanwege te grote belangstelling, daarom heeft ABN AMRO vanochtend de actie ook van abnamro.nl verwijderd. Op de bon staat echter duidelijk dat de actie geldig is tot 9 april. Daarom wil ABN AMRO ook aan haar &Meer Klantprogramma spaarders € 4,- op de bankrekening storten zodat je alsnog een taart kunt kopen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van ABN AMRO (010 - 241 17 20).

Suc6!
Bedankt ;)
Mario

Bericht door Mario »

En met die 4 euro kan je volgende week bij plus 2 appeltaartjes halen, als je 28 eurocent bijlegt, daar zijn ze 2,14!
http://www.allefolders.nl/nl/b/allefold ... 55#page/32
Joyceee

Bericht door Joyceee »

Ze storten pas €3,99 op je rekening nadat je de appeltaart hebt gekocht.
Mario

Bericht door Mario »

Joyceee schreef:Ze storten pas €3,99 op je rekening nadat je de appeltaart hebt gekocht.
Hier staat het anders hoor.....4 euro, zo dat je alsnog een taart kunt kopen.

Plaats reactie