Probeer Hands Off My Chocolate nu voor maar €0,50. SCOUPY stort het verschil terug. Het hele assortiment doet mee!
https://scoupy.com/nl#/geld-terug/hands ... 0/49278/co
Hands Off My Chocolate: van €1,79* voor €0,50
Hands Off My Chocolate: van €1,79* voor €0,50
Laatst gewijzigd door Penterman op do 13 apr 2017, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hands Off My Chocolate: van €1,79* voor €0,50
Ik wacht mijn geld van de vorige actie even af.
Toen was hij gratis.
Hij is wel lekker...
Toen was hij gratis.
Hij is wel lekker...
-
Ik heb met aardig wat cashbacks van Scoupy meegedaan en nooit problemen gehad.Lia schreef:Ik wacht mijn geld van de vorige actie even af.
Toen was hij gratis.
Hij is wel lekker...
Scoupy is echt heel snel met uitbetalen.
Dit was met een hun eigen actie,zou ongeveer een maand duren voor je je geld terug krijgt.
Dit was met een hun eigen actie,zou ongeveer een maand duren voor je je geld terug krijgt.
De vorige Hands Off actie (van het bedrijf zelf dus) had ik binnen 10 werkdagen uitbetaald gekregen. Op hun website staat vier weken.barleeuwen schreef:Ik heb met aardig wat cashbacks van Scoupy meegedaan en nooit problemen gehad.Lia schreef:Ik wacht mijn geld van de vorige actie even af.
Toen was hij gratis.
Hij is wel lekker...
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Wow, dat ging snel. De Hands Off My Chocolate-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 20-05-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 20-05-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.