Lia schreef:Ik had een fout gemaakt,had de code ingevoerd en bij bedrag gewoon €0.64 ingevuld.
Maar had 2 blikjes en dan moet je het totaal bedrag invullen.
Ze krijgen daar veel klachten over.
Krijg nu wel gewoon 2 keer €0.64 terug.
Toch netjes van ze
Vandaag toch maar geld van 1 blikje gehad
Ik heb geen zin om er weer achteraan te gaan.
Stuur ze een mail, heb ik ook gedaan.
Ze schreven dat de uitbetaling van het 2de blikje gedaan word binnen 10 dagen.
Heeft iemand misschien een e-mailadres? Ik heb ook maar het bedrag voor 1 blikje terug gekregen terwijl ik er 2 gekocht had en via het contactformulier krijg ik steeds een foutmelding.
Gek dat er allerlei verschillende afspraken worden gemaakt.
De reactie die ik heb ontvangen:
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend te horen dat uw online deelname voor de terugbetaling van 2 blikjes FÏNLEY niet duidelijk was. Dankzij uw feedback hebben we het promotieplatform dan ook aangepast.
U kunt vanaf heden nogmaals deelnemen via de website om de terugbetaling van uw tweede blik te verkrijgen.
Verfrissende groet,
Estherp schreef:Gek dat er allerlei verschillende afspraken worden gemaakt.
De reactie die ik heb ontvangen:
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend te horen dat uw online deelname voor de terugbetaling van 2 blikjes FÏNLEY niet duidelijk was. Dankzij uw feedback hebben we het promotieplatform dan ook aangepast.
U kunt vanaf heden nogmaals deelnemen via de website om de terugbetaling van uw tweede blik te verkrijgen.
Verfrissende groet,
Precies dezelfde mail gehad van ze.
Maar ik heb meteen terug gemaild dat ik de bon niet meer had.
Moest toen de mail beantwoorden met mijn rekening nummer erin.
Yv0nneh schreef:Heeft iemand misschien een e-mailadres? Ik heb ook maar het bedrag voor 1 blikje terug gekregen terwijl ik er 2 gekocht had en via het contactformulier krijg ik steeds een foutmelding.