Scoupy Sourcy Water en Reddy Olie
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Scoupy Sourcy Water en Reddy Olie
https://scoupy.com/nl#/geld-terug/sourc ... 0/49244/co
Sourcy Water met Fruitsmaakje: van €1,59* voor €0
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één 6-pack Sourcy Water met Fruitsmaakje naar keuze.
Alleen geldig op:
- Sourcy Water met een Fruitsmaakje Banaan 6 x 20 cl (exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn)
- Aardbei 6 x 20 cl
- Sinaasappel 6 x 20 cl.
----
https://scoupy.com/nl#/geld-terug/reddy ... 1/49264/co
Reddy olie 500 ml van: €2,29* voor €1
Probeer Reddy Bakken & Braden 500 ml, Reddy Wokken & Roerbakken 500 ml óf Reddy Premium 500 ml voor €1. SCOUPY stort het verschil terug.
Alleen geldig op:
- Reddy Bakken & Braden 500 ml
- Reddy Wokken & Roerbakken 500 ml
- Reddy Premium 500 ml.
Sourcy Water met Fruitsmaakje: van €1,59* voor €0
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één 6-pack Sourcy Water met Fruitsmaakje naar keuze.
Alleen geldig op:
- Sourcy Water met een Fruitsmaakje Banaan 6 x 20 cl (exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn)
- Aardbei 6 x 20 cl
- Sinaasappel 6 x 20 cl.
----
https://scoupy.com/nl#/geld-terug/reddy ... 1/49264/co
Reddy olie 500 ml van: €2,29* voor €1
Probeer Reddy Bakken & Braden 500 ml, Reddy Wokken & Roerbakken 500 ml óf Reddy Premium 500 ml voor €1. SCOUPY stort het verschil terug.
Alleen geldig op:
- Reddy Bakken & Braden 500 ml
- Reddy Wokken & Roerbakken 500 ml
- Reddy Premium 500 ml.
Re: Scoupy Sourcy Water en Reddy Olie
Sourcy gevonden bij de AH. Houdbaar tot 08/2017. In tegenstelling tot de app maar 2 van de 3 varianten in deze winkel aanwezig.
Heb alles vandaag bij de AH gekocht. Kon van Sourcy alleen aardbei/banaan vinden. Volgens de app zou het bij mijn winkel helemaal niet verkocht worden.Deezers schreef:Sourcy gevonden bij de AH. Houdbaar tot 08/2017. In tegenstelling tot de app maar 2 van de 3 varianten in deze winkel aanwezig.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Interessant antwoord van AH op een vraag van een klant over Sourcy water met fruitsmaakje banaan ...
- Bijlagen
-
- 20170421_212538.png (90.58 KiB) 6786 keer bekeken
-
Ik ben dan wel erg nieuwsgierig wat de vraag is.
En welke ah dit op zijn fb heeft staan.
Algemene officiële Facebook pagina van de AH - berichten van bezoekers - klant vroeg waarom het product niet meer te krijgen was.bostonbeertje schreef:Ik ben dan wel erg nieuwsgierig wat de vraag is.
(Heb de namen ivm. privacy weggelaten.)
Ik kan het ook niet meer vinden op de pagina (heb het meerdere keren gecheckt). Maar ik heb dit echt gisteren op de AH fb pagina gelezen!irisvm schreef:Ik kan het berichtje niet terugvinden, wanneer is dat gepost?