Jumbo vers is vers 2017

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miss boodschap

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Miss boodschap »

Wat leuk om al jullie reacties te lezen.

Een aantal jaar geleden hebben we 16 delen volgeschreven met Jumbo verhalen.

Hierbij de link naar het eerste deel (voor degene die het leuk vinden om terug te lezen):
https://gratis.startpagina.nl/forum/top ... echt-vers/
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Miss boodschap schreef:Wat leuk om al jullie reacties te lezen.

Een aantal jaar geleden hebben we 16 delen volgeschreven met Jumbo verhalen.

Hierbij de link naar het eerste deel (voor degene die het leuk vinden om terug te lezen):
https://gratis.startpagina.nl/forum/top ... echt-vers/
Daar heb ik destijds met veel plezier meegelezen. Haalde er ook vaak tips weg van producten waar ik op kon letten enzo :D Heb vaak gegoogled of er nog zoiets bestond. Maar helaas. Vaak komt er de nodige kritiek van niet-Jumboërs en is het snel bekekeken met zo'n topic. Dus leuk om het hier nogmaals te proberen :D

Dat van die refund vind ik een goede tip. Laagste prijs garantie doe ik niet vaak meer omdat je het product toch moet kopen, dus meer dan 50% korting levert het dan niet op. *kuch*of je moet langs meerdere jumbo's gaan omdat de kassadame zo dom is om je bon terug te geven, dan heb je 3 voor de prijs van 1 *kuch*. Maar met zo'n refund actie is het helemaal zo'n gek idee nog niet. :D

Laatst tijd ook vaak bingo op de builtjes Lassie zilvervliesrijst trouwens. Soms voorin soms achterin het schap, maar zeer regelmatig over de datum ergens. ;)
Estherp
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Estherp »

Als we toch tips geven ;) De reddy olie is in een refund maar toen ik het kocht was het al over de datum, dus kreeg ik hem gratis. Volgende keer maar een fles (en kassabon) meenemen voor de refundactie.

Ik zou het best handig vinden om weer zo'n item te hebben (maar laten we het handig doen en niet zo "zichtbaar" ;)
mnie

Bericht door mnie »

Als een bakje fruit afgeprijsd is omdat er bv een beschimmeld framboosje in zit, kun je je dan toch beroepen op de versgarantie?
Of vinden zij dan dat het niet telt omdat het daarom juist afgeprijsd is?
kuikentje

Bericht door kuikentje »

hier leggen ze zelfs 1 dag overdatum producten met een afprijs sticker neer omdat "klanten tegen weggooien zijn" en het nog "prima eetbaar" is. ben het met ze eens maar dat is toch wel behoorlijk tegen supermarktregels in :(
Estherp
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Estherp »

Nee hoor. de datum is leidend niet een afprijssticker. Hier doen ze vaak de één na laatste dag een afprijssticker erop. Maar als ik deze dan tegen kom met een datum van vandaag, krijg ik hem toch gratis mee (en over de datum is een "vers" product mee. Producten die over de datum zijn mogen ze wettelijk gezien helemaal niet meer verkopen!)
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Estherp schreef:Nee hoor. de datum is leidend niet een afprijssticker. Hier doen ze vaak de één na laatste dag een afprijssticker erop. Maar als ik deze dan tegen kom met een datum van vandaag, krijg ik hem toch gratis mee (en over de datum is een "vers" product mee. Producten die over de datum zijn mogen ze wettelijk gezien helemaal niet meer verkopen!)
Supermarkt mag het, maar neemt dan wel de verantwoording van de producent over qua product. Alleen zuivel en eieren mag niet.
http://www.nu.nl/economie/471902/superm ... kopen.html
Miss boodschap

Ik vond net bij de Jumbo een fles bakboter over de datum, dus gratis 1 mee gekregen met een goede datum.

Het mag kinderachtig klinken, maar ik word toch altijd heel erg blij van deze kleine cadeautjes van de Jumbo.
willemina

Bericht door willemina »

WP_20170424_10_01_36_Pro internet foto.jpg
WP_20170424_10_01_36_Pro internet foto.jpg (232.86 KiB) 5480 keer bekeken

Vandaag nog veel spullen bij de jumbo mee gekregen. Hier doen ze niet moeilijk
Miss boodschap

WAUUUUUW, wat super gaaf!!!!.

Was dat allemaal met de datum van vandaag?.
Plaats reactie