Nu gratis: Silan Suprême
Re: Nu gratis: Silan Suprême
Het is mij helaas nog niet duidelijk of je met de volledig gratis EN 2euro terug actie mag meedoen?
Ik snap het bericht van dat je het gewoon moet kopen in de supermarkt ook niet. Bij allebei staat ''- Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel. ''
Ik snap het bericht van dat je het gewoon moet kopen in de supermarkt ook niet. Bij allebei staat ''- Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel. ''
Ik heb ook een mailtje hierover gestuurd. Je mag dus helaas maar één keer meedoen.
Beste,
Bedankt voor je mail! Je mag er helaas maar met eentje meedoen!
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Lucas
SCOUPY Customer Service
Bij mij zijn ze allebei goedgekeurd. Gratis versie bij de AH gekocht en de €2,- korting bij Kruidvat.
Het zijn ook aparte acties volgens mij. Nergens staat dat je niet aan allebei mag meedoen.
Vandaar mijn vraag, ik zie dit ook nergens staan. Ook niet dat je het in een supermarkt moet kopen...Deezers schreef:Het zijn ook aparte acties volgens mij. Nergens staat dat je niet aan allebei mag meedoen.
aan beide acties meegedaan, half uurtje geleden ingevuld en net van beide de mail ontvangen dat ze goed gekeurd zijn
erg vreemd dat het bij iedereen zo verschillend is
erg vreemd dat het bij iedereen zo verschillend is
Beide ingevuld en in 1 melding goedgekeurd gekregen.
Bij Kruidvat ook nog een code ontvangen waarbj kans gemaakt kan worden op een reis naar parijs
Bij Kruidvat ook nog een code ontvangen waarbj kans gemaakt kan worden op een reis naar parijs
-
Bij mij ook beide goedgekeurd in 1 mail. Ik zou zeggen : Gewoon meedoen met beide acties.
die van 2 euro terug staat op 80%, en die van gratis staat nog op 96%.....ze hebben dus veel voorraad...