Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
Re: Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
Ik heb ook die mail ontvangen, dat was het eerste bericht dat ik van hen kreeg, een antwoord gestuurd met de vraag of het kan zijn dat het later bezorgd wordt. En nu maar afwachten!
Re: Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
Dit kreeg ik als antwoord op mijn mail:
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
In de e-mail die wij u hebben gestuurd over uw deelname aan het Honig testpanel, is helaas foutief vermeld dat het pakket al door u zou zijn ontvangen. De pakketten zijn afgelopen weekend verzonden, hetgeen kan betekenen dat u uiterlijk woensdag a.s. uw pakket zal ontvangen.
Graag vernemen wij het donderdag van u, indien u uw pakket dan inderdaad nog niet heeft ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
In de e-mail die wij u hebben gestuurd over uw deelname aan het Honig testpanel, is helaas foutief vermeld dat het pakket al door u zou zijn ontvangen. De pakketten zijn afgelopen weekend verzonden, hetgeen kan betekenen dat u uiterlijk woensdag a.s. uw pakket zal ontvangen.
Graag vernemen wij het donderdag van u, indien u uw pakket dan inderdaad nog niet heeft ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
-
- Berichten: 317
- Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25
Re: Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
Naar welk email adres heb je een mail gestuurd?Mariken72 schreef:Dit kreeg ik als antwoord op mijn mail:
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
In de e-mail die wij u hebben gestuurd over uw deelname aan het Honig testpanel, is helaas foutief vermeld dat het pakket al door u zou zijn ontvangen. De pakketten zijn afgelopen weekend verzonden, hetgeen kan betekenen dat u uiterlijk woensdag a.s. uw pakket zal ontvangen.
Graag vernemen wij het donderdag van u, indien u uw pakket dan inderdaad nog niet heeft ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
Ik heb namelijk hetzelfde probleem dat ik wel een melding heb ontvangen dat er een pakket onderweg is maar de status staat nog altijd op bezorgmoment is nog niet bekend.
Re: Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
Ik heb de eerste mail gestuurd via de site, bij opmerkingen, maar kreeg de mail terug van consumentenservice@honig.nl ik heb ook nog steeds niets ontvangen, dus ik ga ook reageren, de mail was ondertekend door S. MentingBabsMeijers schreef:Naar welk email adres heb je een mail gestuurd?Mariken72 schreef:Dit kreeg ik als antwoord op mijn mail:
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
In de e-mail die wij u hebben gestuurd over uw deelname aan het Honig testpanel, is helaas foutief vermeld dat het pakket al door u zou zijn ontvangen. De pakketten zijn afgelopen weekend verzonden, hetgeen kan betekenen dat u uiterlijk woensdag a.s. uw pakket zal ontvangen.
Graag vernemen wij het donderdag van u, indien u uw pakket dan inderdaad nog niet heeft ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
Ik heb namelijk hetzelfde probleem dat ik wel een melding heb ontvangen dat er een pakket onderweg is maar de status staat nog altijd op bezorgmoment is nog niet bekend.
Hou je ons op de hoogte, doe ik dat ook!
-
- Berichten: 317
- Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25
Re: Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb het ook al via Facebook Messenger geprobeerd maar dan krijg ik onderstaande reactie. Ik heb dus naar Post NL gemaild en die zeggen weer dat het bij de afzender ligt.Mariken72 schreef:Ik heb de eerste mail gestuurd via de site, bij opmerkingen, maar kreeg de mail terug van consumentenservice@honig.nl ik heb ook nog steeds niets ontvangen, dus ik ga ook reageren, de mail was ondertekend door S. MentingBabsMeijers schreef:Naar welk email adres heb je een mail gestuurd?Mariken72 schreef:Dit kreeg ik als antwoord op mijn mail:
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
In de e-mail die wij u hebben gestuurd over uw deelname aan het Honig testpanel, is helaas foutief vermeld dat het pakket al door u zou zijn ontvangen. De pakketten zijn afgelopen weekend verzonden, hetgeen kan betekenen dat u uiterlijk woensdag a.s. uw pakket zal ontvangen.
Graag vernemen wij het donderdag van u, indien u uw pakket dan inderdaad nog niet heeft ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
Ik heb namelijk hetzelfde probleem dat ik wel een melding heb ontvangen dat er een pakket onderweg is maar de status staat nog altijd op bezorgmoment is nog niet bekend.
Hou je ons op de hoogte, doe ik dat ook!
Hi Babs, wat raar! Zou je hierover een berichtje naar Post NL kunnen sturen? Het ziet er naar uit dat het pakketje dan bij Post NL is blijven hangen.
-
- Berichten: 317
- Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25
Re: Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
BabsMeijers schreef:Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb het ook al via Facebook Messenger geprobeerd maar dan krijg ik onderstaande reactie. Ik heb dus naar Post NL gemaild en die zeggen weer dat het bij de afzender ligt.Mariken72 schreef:Ik heb de eerste mail gestuurd via de site, bij opmerkingen, maar kreeg de mail terug van consumentenservice@honig.nl ik heb ook nog steeds niets ontvangen, dus ik ga ook reageren, de mail was ondertekend door S. MentingBabsMeijers schreef:
Naar welk email adres heb je een mail gestuurd?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem dat ik wel een melding heb ontvangen dat er een pakket onderweg is maar de status staat nog altijd op bezorgmoment is nog niet bekend.
Hou je ons op de hoogte, doe ik dat ook!
Hi Babs, wat raar! Zou je hierover een berichtje naar Post NL kunnen sturen? Het ziet er naar uit dat het pakketje dan bij Post NL is blijven hangen.
Update krijg net dit bericht via de mail nadat ik idd via de website had gereageerd:
Geachte mevrouw Meijers,
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
Wij vinden het vervelend dat het pakket nog steeds niet bij u is gearriveerd.
Er moet bij de verzending iets verkeerd zijn gegaan.
Wij zullen het pakket nogmaals zo snel mogelijk aan u versturen.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
S. Menting
Re: Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
Update krijg net dit bericht via de mail nadat ik idd via de website had gereageerd:
Geachte mevrouw Meijers,
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
Wij vinden het vervelend dat het pakket nog steeds niet bij u is gearriveerd.
Er moet bij de verzending iets verkeerd zijn gegaan.
Wij zullen het pakket nogmaals zo snel mogelijk aan u versturen.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
S. Menting[/quote]
Ik heb het zelfde bericht ontvangen, dus we gaan maar weer op de uitkijk staan!
Geachte mevrouw Meijers,
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
Wij vinden het vervelend dat het pakket nog steeds niet bij u is gearriveerd.
Er moet bij de verzending iets verkeerd zijn gegaan.
Wij zullen het pakket nogmaals zo snel mogelijk aan u versturen.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
S. Menting[/quote]
Ik heb het zelfde bericht ontvangen, dus we gaan maar weer op de uitkijk staan!
-
- Berichten: 317
- Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25
Re: Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
Ik heb het zelfde bericht ontvangen, dus we gaan maar weer op de uitkijk staan![/quote]Mariken72 schreef:Update krijg net dit bericht via de mail nadat ik idd via de website had gereageerd:
Geachte mevrouw Meijers,
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
Wij vinden het vervelend dat het pakket nog steeds niet bij u is gearriveerd.
Er moet bij de verzending iets verkeerd zijn gegaan.
Wij zullen het pakket nogmaals zo snel mogelijk aan u versturen.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
S. Menting
Ik heb nog niets ontvangen.
-
- Berichten: 317
- Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25
Re: Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
Ik heb het zelfde bericht ontvangen, dus we gaan maar weer op de uitkijk staan![/quote]Mariken72 schreef:Update krijg net dit bericht via de mail nadat ik idd via de website had gereageerd:
Geachte mevrouw Meijers,
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
Wij vinden het vervelend dat het pakket nog steeds niet bij u is gearriveerd.
Er moet bij de verzending iets verkeerd zijn gegaan.
Wij zullen het pakket nogmaals zo snel mogelijk aan u versturen.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
S. Menting
Ik heb nog niets ontvangen jij wel @Mariken72?
Re: Honig Mexicaans: kans op 1 van de 4.500 goedgevulde Mexicaanse pakketten
Ik heb nog niets ontvangen jij wel @Mariken72?[/quote]BabsMeijers schreef:Ik heb het zelfde bericht ontvangen, dus we gaan maar weer op de uitkijk staan!Mariken72 schreef:Update krijg net dit bericht via de mail nadat ik idd via de website had gereageerd:
Geachte mevrouw Meijers,
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
Wij vinden het vervelend dat het pakket nog steeds niet bij u is gearriveerd.
Er moet bij de verzending iets verkeerd zijn gegaan.
Wij zullen het pakket nogmaals zo snel mogelijk aan u versturen.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
S. Menting
Nee, ook nog steeds niet, ik heb de hoop een beetje verloren, maar het kan nog steeds!