GTA Jan Linders sourcy sprankelend met smaak of sourcy fruit (fles 1000ml)
actieperiode: 17 juli t/m 6 aug.
bewaar je kassabon en vraag je geld terug via http://www.janlinders.nl/gratis
GTA Jan Linders sourcy sprankelend of sourcy fruit
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 43 times
Re: GTA Jan Linders sourcy sprankelend of sourcy fruit
bedankt. Ze omschrijven het wel alsof je maar 1 van beide mag. Lekker onduidelijk.lupus schreef:het is maximaal één zakje of fles per product per huishouden gratis.
Het antwoord is EN
Ter verduidelijking je mag aan beide acties deelnemen, heb deze vanmorgen zelf al ingevuld.
Je hebt ook de mogelijkheid om bij beide de keuze te maken welke variant je gekocht hebt.
Je hebt ook de mogelijkheid om bij beide de keuze te maken welke variant je gekocht hebt.
Van beide acties al de mail dat het geld terug betaald gaat worden! Sourcy had hij maandag nog moeite mee maar na 1 telefoontje is deze handmatig goedgekeurd.Mariette schreef:Ter verduidelijking je mag aan beide acties deelnemen, heb deze vanmorgen zelf al ingevuld.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 43 times
Gisteren beide gta's bij JL 2x gehaald en allebei zijn vannacht goed gekeurd. Was wel gelukje dat ik nog voor ik weg was zag dat de persoon achter de kassa 2x dezelfde bon had uitgedraaid want anders had ik een groot probleem gehad omdat JL hier niet in de buurt zit en Scoupy een originele bon wil.