Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 43 times

Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie

Bericht door Famke »

Je krijgt het geld terug van 1 Finley dus waarschijnlijk de helft.
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Bericht door AmeGrunn »

sjaak van de Hoek schreef:Hier ook 0.64 bijgeschreven " Finley blije doos "

Zou je nu nog een keer mee kunnen doen met : ' Finley Zwangerbox ' ? https://geldterug.cocacola.nl/zwangerbox
iemand dit al gedaan ?

Ik had op 28 juli al twee blikjes Finley bij Jumbo gekocht, maar omdat ik niet zeker wist of de actie(s) wel zouden lukken heb ik de bon eerst even bewaard en afgewacht.

Toen afgelopen maandag de eerste berichten kwamen dat mensen het geld terug kregen heb ik mijn verzoeken ingediend, tegelijk bij Blijde Doos en bij de Zwangerbox. Beide blikjes stonden op dezelfde bon.

Zonet gekeken op mijn bankrekening, en zie daar, het bedrag voor beide blikjes was er! ;)
ner

Bericht door ner »

AmeGrunn schreef:

Zou je nu nog een keer mee kunnen doen met : ' Finley Zwangerbox ' ? https://geldterug.cocacola.nl/zwangerbox
iemand dit al gedaan ?

Ik had op 28 juli al twee blikjes Finley bij Jumbo gekocht, maar omdat ik niet zeker wist of de actie(s) wel zouden lukken heb ik de bon eerst even bewaard en afgewacht.

Toen afgelopen maandag de eerste berichten kwamen dat mensen het geld terug kregen heb ik mijn verzoeken ingediend, tegelijk bij Blijde Doos en bij de Zwangerbox. Beide blikjes stonden op dezelfde bon.

Zonet gekeken op mijn bankrekening, en zie daar, het bedrag voor beide blikjes was er! ;)
Oke, dus als ik het goed begrijp kun je zowel bij de zwangerbox als bij de blije doos een blik finley aankoopbedrag terug vragen.
Wat ik nu even niet begrijp is of je dezelfde bon van het blikje hebt gebruikt bij beide acties? Of heb je 2 blikjes op 1 bon gekocht en zo ingediend?
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 43 times

Bericht door Famke »

ner schreef:
AmeGrunn schreef:

iemand dit al gedaan ?

Oke, dus als ik het goed begrijp kun je zowel bij de zwangerbox als bij de blije doos een blik finley aankoopbedrag terug vragen.
Wat ik nu even niet begrijp is of je dezelfde bon van het blikje hebt gebruikt bij beide acties? Of heb je 2 blikjes op 1 bon gekocht en zo ingediend?
2 blikjes 1 bon. ;)
eekhoorn

Bericht door eekhoorn »

" De Finley actie met de Zwangerbox en de Blije doos zijn twee verschillende acties. Je mag aan beide acties deelnemen als je de flyer middels beide promotiedozen hebt verkregen".

Ik heb Finley gemaild en kreeg dit antwoord.
Chrisje9999
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Bericht door Chrisje9999 »

Als ik alles hier zo lees krijgen we binnenkort een geboorte golf. :lol:
Plaats reactie