Karvan Cevitam Ice Tea: Probeer nu voor 1 euro actie
Re: Karvan Cevitam Ice Tea: Probeer nu voor 1 euro actie
Ik heb 9 augustus ingestuurd en 15 aug. al terug op mijn rekening
Mijn zus wilde ook meedoen aan de actie, nu heeft ze een fles kervan cevitam peach Zero bij Jumbo gekocht (wel met nekhanger). Ze zei dat het de enige in het schap was met nekhanger. Zie bij de actievoorwaarden de Peach Zero variant er niet bij staan, alleen Lemon, Peach en Green Tea. De nekhanger zag er wel erg verfrommeld uit, misschien heeft iemand het er wel van een andere fles opgeplakt?
Ik heb net ook even de klantenservice van Kervan Cevitam gemaild met de vraag of het kan. Zodra ik antwoord heb zal ik het hier wel delen.
Heeft toevallig ook iemand van jullie deze variant Zero ingediend en uitbetaald gekregen?
Ik heb net ook even de klantenservice van Kervan Cevitam gemaild met de vraag of het kan. Zodra ik antwoord heb zal ik het hier wel delen.
Heeft toevallig ook iemand van jullie deze variant Zero ingediend en uitbetaald gekregen?
Dit staat onder punt 3.2 in de voorwaarden van de actie.ner schreef:Mijn zus wilde ook meedoen aan de actie, nu heeft ze een fles kervan cevitam peach Zero bij Jumbo gekocht (wel met nekhanger). Ze zei dat het de enige in het schap was met nekhanger. Zie bij de actievoorwaarden de Peach Zero variant er niet bij staan, alleen Lemon, Peach en Green Tea. De nekhanger zag er wel erg verfrommeld uit, misschien heeft iemand het er wel van een andere fles opgeplakt?
"De actie is van toepassing op Karvan Cévitam Ice Tea Lemon, Karvan Cévitam Ice Tea Peach en Karvan Cévitam Green Tea Lemon voor zover zij
een ‘probeer voor 1 euro actie-nekhanger’ hebben (hierna te noemen actie-nekhanger), slechts bij deelnemende supermarkten. "
Bericht terug van klantenservice, de Ice tea peach zero is uitgezonderd van de actie, omdat deze variant beperkt verkrijgbaar is.
Geld van de actie is gestort. Vandaag pas gelegenheid gehad om de ice tea green eens uit te proberen. Wat is die vies zeg. Normaal gesproken drink ik ice tea green van lipton erg lekker, maar dit leek er echt niet op. Na 1 slok had ik al genoeg, bah. Jammer dat het niet te drinken is, toch uiteindelijk 1 euro voor niks betaald. Vraag mij af of de andere varianten lemon of perzik wel te drinken zijn.