100% NL en Inventum delen chocoladeletters uit...

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 25 times

Bericht door Lois »

https://www.youtube.com/watch?v=6KdO8H_zVnU

"Zie ginds komt de 100% NL bakfiets eraan. Hij brengt ons duizenden chocoladeletters, zie jij 'm al staan?"

Ja, je leest het goed! Samen met Inventum maken we van Sinterklaas een nóg groter feest! We delen namelijk in heel Nederland overheerlijke chocoladeletters uit, gemaakt door Koen, Lars en Uw ambachtelijke bakker... Het was een flink karwei om al die chocoladeletters voor te bereiden. Koen en Lars hebben staan zwoegen in de bakkerij (lees: ze hebben er een potje van gemaakt. Zie video.).

Hoe scoor ik zo'n chocoladeletter?
Op vertoon van de gratis 100% NL App kun je zo'n overheerlijke letter scoren. Klik hier voor Android en en hier voor iPhone
https://www.100p.nl/nieuws/100-nl-en-inventum-delen-uit

Waar staan we?
Hier direct onder kun je zien in welke steden we volgende week allemaal staan! Ook wel zo handig. BELANGRIJKE TIP: Volg ons ook op Instagram! Elke dag laten we op onze Instagram zien waar we precies staan. Is toch wat makkelijker zoeken in zo'n grote stad...

Hier kun je ons vinden!
Afbeelding
Maak kans op nóg meer mooie prijzen...

Met jouw letter maak je trouwens kans op veel meer mooie prijzen! Om het doosje bij de letter zit een persoonlijk bericht van ons waarop een actiecode staat. Met die code maak je kans op mooie huishoudelijke apparaten van Inventum, zoals hetelucht friteuse, cycloonstofzuiger, elektrische deken en een koelkast! Daarnaast maak je ook nog eens kans op dé lekkerste brood- en banketproducten van u ambachtelijke bakker.

Daarnaast maak je ook kans op de hoofdprijs: een stedentrip naar Madrid voor twee personen, aangeboden door Inventum. Kun je Sinterklaas en zijn Pieten nog even bedanken voor alle lekkernij en cadeautjes.
Groetjes, Lois
Alwiene

Re: 100% NL en Inventum delen chocoladeletters uit...

Bericht door Alwiene »

Dat heb ik nou altijd he, Zwolle 20 november en dat lees ik dan 21 november, en ze stonden op een plek waar ik 19 november nog was.
Florence

Bericht door Florence »

Ik kan het je nog sterker vertellen: ik was 21 november in leeuwarden en 22 november in almere en ik lees dit nu ....
Helaas staat mijn woonplaats er niet bij :(
Fieglie

Bericht door Fieglie »

ZUID Limburg pist weer naast de pot.
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Florence schreef:Ik kan het je nog sterker vertellen: ik was 21 november in leeuwarden en 22 november in almere en ik lees dit nu ....
Helaas staat mijn woonplaats er niet bij :(
Whuahahha altijd baas boven baas he?
Plaats reactie