GTA Becel pro.activ
Re: GTA Becel pro.activ
Vandaag 2,39 teruggekregen van Becel terwijl ik 3,55 heb betaald...
Ja, op dezelfde bon stonden ook 2 andere becel producten en kreeg ik hierop 33,34% korting (2+1 gratis) maar dan kom ik nog niet op 2,39.
Val ik me daar toch met de neus in de boter, NOT!
Maar even een mailtje aan Unilever gewijd. Wie heeft dit ook aan de hand?
Ja, op dezelfde bon stonden ook 2 andere becel producten en kreeg ik hierop 33,34% korting (2+1 gratis) maar dan kom ik nog niet op 2,39.
Val ik me daar toch met de neus in de boter, NOT!
Maar even een mailtje aan Unilever gewijd. Wie heeft dit ook aan de hand?
@ Loesie:
Op de coupon staat dat je het aankoopbedrag terugkrijgt: 66.6% van € 3,55 = € 2,36
Op de coupon staat dat je het aankoopbedrag terugkrijgt: 66.6% van € 3,55 = € 2,36
Hoi Maartje, dank voor je uitleg.
Maar dan zou het volgens mij 2,17 zijn. 7,25 /3,334= 2,17
Of zelfs 1,45 want ik moest 7,25 betalen, kreeg 2,42 korting =4,83/3,334=1,45
Nou ben ik geen rekenwonder maar deze prijzen komen niet in de buurt van wat ze hebben uitbetaald. Nu maken me die paar centen niets uit maar ik hou wel van wat meer duidelijkheid
Ik wacht wel op hun antwoord, misschien wordt het me dan duidelijk...
Maar dan zou het volgens mij 2,17 zijn. 7,25 /3,334= 2,17
Of zelfs 1,45 want ik moest 7,25 betalen, kreeg 2,42 korting =4,83/3,334=1,45
Nou ben ik geen rekenwonder maar deze prijzen komen niet in de buurt van wat ze hebben uitbetaald. Nu maken me die paar centen niets uit maar ik hou wel van wat meer duidelijkheid

Ik wacht wel op hun antwoord, misschien wordt het me dan duidelijk...
Uit jouw eerste reactie begrijp ik dat je 33,3% korting hebt gekregen op de 3 producten van Becel dat je gekocht hebt (althans, zo zou het op de kassabon staan). Klopt dat?
Het product, waarvan je het aankoopbedrag hebt teruggevraagd, kostte normaal € 3,55. Wanneer je hier de korting van aftrek, houd je € 2,36 over. Dat is jouw aankoopbedrag van het product waarop de actie geldt en dat heb je zo ongeveer terug ontvangen.
't Had heel mooi kunnen zijn: 3 producten kopen, 1 gratis van de supermarkt en 1 gratis van Becel. Maar blijkbaar werkt het niet zo.
Het product, waarvan je het aankoopbedrag hebt teruggevraagd, kostte normaal € 3,55. Wanneer je hier de korting van aftrek, houd je € 2,36 over. Dat is jouw aankoopbedrag van het product waarop de actie geldt en dat heb je zo ongeveer terug ontvangen.
't Had heel mooi kunnen zijn: 3 producten kopen, 1 gratis van de supermarkt en 1 gratis van Becel. Maar blijkbaar werkt het niet zo.
vandaag uitbetaling ontvangen. had ook met becelactie 2+1 gratis gekocht . wel volledig bedrag gekregen, ze hebben denk ik niet gezien dat ik nog 2 andere becelproducten met de actie had gekocht.