Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
-
Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
Ik ook 5 febr ingestuurd. Een uur geleden stond het nog niet op mijn rekening en nu wel. Dus bij jullie misschien nu ook ?
-
Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
Ik heb het geld idd nu ook uitbetaald gekregen op mijn rekening.Marie-Louise schreef:Ik ook 5 febr ingestuurd. Een uur geleden stond het nog niet op mijn rekening en nu wel. Dus bij jullie misschien nu ook ?
Hetzelfde hier. Zonet 2,79€ voor Page 6 rol en 1,79€ voor vochtig toiletpapier gehad. Heeft in totaal 37 dagen geduurd, uitgaan van opsturen op 5 februari.Marie-Louise schreef:Ik ook 5 febr ingestuurd. Een uur geleden stond het nog niet op mijn rekening en nu wel. Dus bij jullie misschien nu ook ?
Laatst gewijzigd door AmeGrunn op wo 14 mar 2018, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb net het geld voor de page vochtig gehad €1,59
Maar van de kussenzacht nog niet
Maar van de kussenzacht nog niet
Wel ontvangen van het droge toilet papier maar nog niet van het vochtige en dat is in een envelop verzonden!
Heb er net achteraan gebeld en ze gaan het bedrag van de vochtige doekjes alsnog overmaken.
Is/was iets misgegaan bij hun.
Hebben al meerdere mensen gebeld hier over.
Is/was iets misgegaan bij hun.
Hebben al meerdere mensen gebeld hier over.
Heb je aan beide acties meegedaan en het geld er van terug ontvangen?Miranda schreef:Hier ook ontvangend!