Cashback Duitsland
Re: Cashback Duitsland
Chupa Chips heb ik bij Müller (drogisterij) gekocht.Ellis schreef:Bij welke supermarkt is de Chupa chup en hochlander te koop?
Hochland is moeilijk, omdat je geen Sandwichscheiben mag halen. Ik heb het in ieder geval nog niet gezien.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Hochland ecken heb ik gekocht bij Edeka en daar hadden ze ook de chupa chups en de merci.AmeGrunn schreef:Chupa Chips heb ik bij Müller (drogisterij) gekocht.Ellis schreef:Bij welke supermarkt is de Chupa chup en hochlander te koop?
Hochland is moeilijk, omdat je geen Sandwichscheiben mag halen. Ik heb het in ieder geval nog niet gezien.
Ben vanmiddag bij Edeka geweest, maar geen chupa chups kaubonbon, alleen de lollies. En de hochland helaas ook niet gevonden, maar wel de Merci chocolade gevonden, veel varianten hadden ze daar nog.
Vanmiddag bij de Edeka kon ik de deutschlandcard niet gebruiken, de kassiere zei dat het niet bij de Edeka kan ( sparen voor punten) Toch staat op de deutschlandcard de afbeelding van Edeka?? begrijp ik niet, weet iemand misschien hoe dit zit?
Die mevrouw was niet op de hoogte? Ik heb nog even gekeken maar ook in de app staan talrijke aanbiedingen voor Edeka.Ellis schreef:Vanmiddag bij de Edeka kon ik de deutschlandcard niet gebruiken, de kassiere zei dat het niet bij de Edeka kan ( sparen voor punten) Toch staat op de deutschlandcard de afbeelding van Edeka?? begrijp ik niet, weet iemand misschien hoe dit zit?
Je kan de kaart gewoon gebruiken bij Edeka, dat doe ik elke keer. Heb zonet nog even met familie in Duitsland gebeld, en die zeggen ook dat je de kaart gewoon bij Edeka kan gebruiken.Tasmanta schreef:Die mevrouw was niet op de hoogte? Ik heb nog even gekeken maar ook in de app staan talrijke aanbiedingen voor Edeka.Ellis schreef:Vanmiddag bij de Edeka kon ik de deutschlandcard niet gebruiken, de kassiere zei dat het niet bij de Edeka kan ( sparen voor punten) Toch staat op de deutschlandcard de afbeelding van Edeka?? begrijp ik niet, weet iemand misschien hoe dit zit?
Op de foto is de voor- en achterkant van mijn kaart. Edeka staat er duidelijk op.
Ook op de website: https://www.deutschlandcard.de/
Ik kan hem zelfs bij Multi gebruiken, aangezien deze vooral qua huismerk Edeka heeft. De cassiere vraagt bij de Multi zelfs elke keer of je de kaart hebt of niet.
- Bijlagen
-
- 20180318_183812.jpg (99.91 KiB) 5488 keer bekeken
Ik heb deze kaart
Ik vind het ook raar, heb ook een al gemaild naar deutschlandcard. Ik wacht het wel af.
.staat ook de logo op van Edeka.Ik vind het ook raar, heb ook een al gemaild naar deutschlandcard. Ik wacht het wel af.