Er zijn een hoop te vinden. Maar lees van tevoren de voorwaarden door. Liever een keer vaker.mousie schreef:bedankt ,ik had mijn twijfels over de koffie,maar nu doe ik het niet,ik ga maandag naar duitsland en ga dan voor de eerste keer g.t.a. kopen ,het is best wel veel , heb er zin in
Cashback Duitsland
Re: Cashback Duitsland
ja heel veel leeswerk ik zag de abraham getrocknet en geraucht,erasco menuschalen en kellogg superfood staan en die wat hier al vernoemd zijn merci enz.Misschien handig om ze hier te vermelden wat wel en niet gaat?
mousie schreef:ja heel veel leeswerk ik zag de abraham getrocknet en geraucht,erasco menuschalen en kellogg superfood staan en die wat hier al vernoemd zijn merci enz.Misschien handig om ze hier te vermelden wat wel en niet gaat?
Zou idd makkelijker zijn, je kunt ook vantevoren goed op de site van het gratis product kijken ( voor zover dat is), voordat je naar Duitsland gaatstaan om niet voor verrassingen te staan. Zo doe ik het tenminste
Dat kan. Ik zet ze zelf altijd in een lijstje op Excel en print het uit en neem het mee als ik naar Duitsland ga.
Hieronder een klein lijstje van actuele acties die je gewoon online in kan vullen, maar waarvoor je soms ook een Duits adres nodig hebt.
Uitleg: uitbetaald, goedgekeurd, nog niet gevonden
3-4-2018:
Ik heb vandaag een geüpdate lijst in deze thread gezet (pagina 10). Daarom is die, die hier stond, vanaf nu gewist. Anders wordt het lastig zoeken naar de deals.
Hieronder een klein lijstje van actuele acties die je gewoon online in kan vullen, maar waarvoor je soms ook een Duits adres nodig hebt.
Uitleg: uitbetaald, goedgekeurd, nog niet gevonden
3-4-2018:
Ik heb vandaag een geüpdate lijst in deze thread gezet (pagina 10). Daarom is die, die hier stond, vanaf nu gewist. Anders wordt het lastig zoeken naar de deals.
Laatst gewijzigd door AmeGrunn op do 12 apr 2018, 14:58, 11 keer totaal gewijzigd.
gisteren in Duitsland geweest , 5 x merci , kellogs , 4 x gourmet , kaas en hondenvoer gekocht.
Abraham en het menu niet gevonden.
Ik was samen met mijn zus , die heeft het ook allemaal gekocht.
Super leuk en nog maals bedankt.
mousie schreef:gisteren in Duitsland geweest , 5 x merci , kellogs , 4 x gourmet , kaas en hondenvoer gekocht.
Dien je dit in met een nederlands adres of een duits adres?
Ik heb het altijd met een Duits adres van familie gedaan.aktie schreef:mousie schreef:gisteren in Duitsland geweest , 5 x merci , kellogs , 4 x gourmet , kaas en hondenvoer gekocht.
Dien je dit in met een nederlands adres of een duits adres?