Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken
Je hoeft niets te dien vanaf 9-2 komt de actie online, en kun je via de app of de site indienen.Meriam schreef:Sorry, maar ik vrees dat ik het niet helemaal begrijp. Ik ken Scoupy namelijk nog niet.
Als ik op de link klik van de bros bon op de scoupy zit, dan staat er dat dee geldig is tot en met 8 februari en dat de parade begint op 9 februari.
Wat moet ik dan uiterlijk 8 februari precies gedaan hebben om op 9 februari mee te kunnen doen?
Ok, dank je Marry.
Ik raakte verward omdat er op de bron van Bros stond 'geldig tot en met 8 februari 2015'
Ik raakte verward omdat er op de bron van Bros stond 'geldig tot en met 8 februari 2015'
Leke actie, ik houd m ook in de gaten. Dit is eer leuk.
vraagje, de risotto is net een paar maanden terug al in de gta actie geweest.
Mag je dan nu weer meedoen of niet?
Mag je dan nu weer meedoen of niet?
Volgens mij wel hoor, deze acties moet je bij Scoupy aanmelden, en lopen niet via kortingisleuk o.i.d.
Scoupy betaalt binnen 48 uur uit dus mocht het toch niet mogen dan breng je de risotto toch gewoon weer terug naar de winkel, heb je er verder geen risico aan.
Scoupy betaalt binnen 48 uur uit dus mocht het toch niet mogen dan breng je de risotto toch gewoon weer terug naar de winkel, heb je er verder geen risico aan.
ik heb een coupon voor 9 producten, mis alleen Peijnenburg en Robin Mobile (?). Hoe krijg ik deze coupons alsnog. (ik vind het een beetje onhandige site, maar de acties zelf zijn super en de handelingen om je geld terug te krijgen heel makkelijk)
Ik heb nog een vraag over de actie, ik zie dat er een beperkt aantal producten beschikbaar zijn.
Dus loop ik dan het risico dat ik de spullen koop en mijn geld niet meer terug krijg? Of krijg ik het sowieso terug als ik de coupon heb geactiveerd?
Dus loop ik dan het risico dat ik de spullen koop en mijn geld niet meer terug krijg? Of krijg ik het sowieso terug als ik de coupon heb geactiveerd?
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Ik denk meer dat ze bedoelen dat als het product in de actieperiode is uitverkocht in de supermarkt je
geen aanspraak kan maken als het de week erna wel weer aanwezig is (buiten actieperiode)
Maar 9 feb weten we meer
geen aanspraak kan maken als het de week erna wel weer aanwezig is (buiten actieperiode)
Maar 9 feb weten we meer