L’Oréal Hair Fashion Night op 8 juni 2018! Be there!
Haar, haar en nog meer haar!
https://www.kikiskloset.nl/loreal-hair-fashion-night/
Mijn haar is mijn alles. Ik ben er enorm trost op. Lange donkere krullen die lekker rond springen. Maar soms wil je wel eens wat anders, zoals een gek kleurtje en hoe leuk is het dan als je dat kunt uitproberen? L’Oréal organiseert daarom de L’Oréal Hair Fashion Night op 8 juni 2018. Bij meer dan 100 salons door heel Nederland kun je terecht voor een GRATIS (ja, je leest het goed) haar make-over.
Wat is de L’Oréal Hair Fashion Night?
Op 8 juni aanstaande organiseert L’Oréal de Hair Fashion Night. Je kunt dan GRATIS een haarmake-over ondergaan, waarbij je voor 1 dag eens lekker gek kan gaan met een tof kleurtje van Colourfulhair Flash Pro Hair Make-up. Deze kleuring blijft 1 dag zitten en kun je er gewoon weer uitwassen. Hoe leuk is dat? Heb je altijd al eens gedroomd van roze haar? Of liever toch een mooi grijze tint? Alles kan met de 11 hotte kleuren die ze in het assortiment hebben. Wat erg fijn is: het geeft niet af, dus je kunt gewoon je favoriete witte topje dragen na je kleuring!!
Style My Hair App.
Weet je niet welke kleur je graag zou willen en of het goed zal staan? Vrees niet, ook daar is aan gedacht! Want je kunt via een app kijken of de kleur wel daadwerkelijk bij jou staat. Via Google Play of de App Store kun je deze app downloaden en lekker experimenteren, zonder alle ergernissen en frustraties!
Wil jij naar dit event?
Natuurlijk wil jij ook naar dit event op vrijdag 8 juni! Ga naar de site van L’Oréal en boek jouw afspraak bij een salon in de buurt. Daarnaast kun je onder het genot van een bubbel en bite, kennis maken met de stylingsproducten die exclusief ontworpen zijn door graffiti-artist Stuart Semple, voor Techni.Art.
L’Oréal Hair Fashion Night
Join op vrijdag 8 juni het grootste haarevent van het jaar!
Kies uit één van de deelnemende salons en be part of Hair Fashion Night in jouw eigen stad, samen met je vrienden. Boek jouw gratis 30 minuten color & styling met Flash Pro Hair Make-Up en ontdek de laatste trend in jouw favoriete salon: voor één nacht DE place to be.
Boek nu jouw gratis color & styling in een salon bij jou in de buurt en nodig al je vrienden uit! Geniet samen van een leuke party en ontvang bovendien leuke Hair Fashion Night goodies!
http://www.lorealprofessionnel.nl/hfn2018